104 תשובות
שלום
תלוי באיזה מצב
שואל השאלה:
נגיד מול הפלסטינים^
נגיד מול הפלסטינים^
אנונימי
מלחמה (לא במובן של מלחמה כמו מלחמת יום כיפור, אלא מלחמה כמו עכשיו ,מלחמה "שקטה")
ואני אסביר:
אם יהיה שלום, סביר להניח שירושליים לא תהיה שלנו, הכותל לא יהיה שלנו , העיר הבירה שלנו העיר שמחזקת אותנו במיוחד גם מבחינה נפשית ואמונתית - לא תהיה שלנו.
ולא , אני לא מוכנה שזה יקרה.
בחיים לא נוותר על ירושליים ואני דיי בטוחה שיסכימו איתי פה
ואני אסביר:
אם יהיה שלום, סביר להניח שירושליים לא תהיה שלנו, הכותל לא יהיה שלנו , העיר הבירה שלנו העיר שמחזקת אותנו במיוחד גם מבחינה נפשית ואמונתית - לא תהיה שלנו.
ולא , אני לא מוכנה שזה יקרה.
בחיים לא נוותר על ירושליים ואני דיי בטוחה שיסכימו איתי פה
מול הפלסטינים לא, יש מלחמות בהיסטוריה אבל שאני כן מצדיק
שואל השאלה:
מזרח ירושלים זה לא הכותל וחיים שם רק מתנחלים לול מה אכפת לך
מזרח ירושלים זה לא הכותל וחיים שם רק מתנחלים לול מה אכפת לך
אנונימי
ירושליים שלנו נקודה. ^
זה שגרים שם אנשים לא יהודים ואנשים מתנחלים זה לא עניין שלנו
ודיברתי על ירושליים בכלליות.
והכותל בכלליות ,
מה קשור מזרח וזה..?
זה שגרים שם אנשים לא יהודים ואנשים מתנחלים זה לא עניין שלנו
ודיברתי על ירושליים בכלליות.
והכותל בכלליות ,
מה קשור מזרח וזה..?
שואל השאלה:
אבל זה באמת שווה מלחמה?^
אבל זה באמת שווה מלחמה?^
אנונימי
אני רק אומרת את דעתי.
ואני גם הסברתי שאני לא מתכוונת למלחמה - מלחמה (חס וחלילה)
אלה מלחמה שקטה כזאת... כמו ברגע זה...
ואני גם הסברתי שאני לא מתכוונת למלחמה - מלחמה (חס וחלילה)
אלה מלחמה שקטה כזאת... כמו ברגע זה...
שואל השאלה:
ואז אומרים שהפלסטינים לא רוצים שלום:)^^
ואז אומרים שהפלסטינים לא רוצים שלום:)^^
אנונימי
אני מסכימה עם קמילה^
מלחמה שקטה..
שואל השאלה... אתה לא מבין בכלל מה שקמילה רושמת...
היא התכוונה לא למלחמה חזקה שתהרוג מליוני חיילי צהל.... אלה מלחמה שתישאר ככה כמו עכשיו.
וירושליים שלנו ואם יהיה שלום היא לא תהיה שלנו, ירושליים הייתה שלנו בעבר ובתנך והיא תמיד הייתה שייכת לנו , אז למה שנוותר עליה? בחיים לא.
מלחמה שקטה..
שואל השאלה... אתה לא מבין בכלל מה שקמילה רושמת...
היא התכוונה לא למלחמה חזקה שתהרוג מליוני חיילי צהל.... אלה מלחמה שתישאר ככה כמו עכשיו.
וירושליים שלנו ואם יהיה שלום היא לא תהיה שלנו, ירושליים הייתה שלנו בעבר ובתנך והיא תמיד הייתה שייכת לנו , אז למה שנוותר עליה? בחיים לא.
אנונימית
מחלמה מאותה הסיבה ^ וןאלה היא העלתה פה נקודה...(קמילה)
שלום זה אומר שהם ינצחו, שהם יקבלו והם גם לאט לאט יכבשו גם את כל ישראל בכלל...
שואל השאלה- זה מה שאתה רוצה?
זה שאתה שמלאני לא ומר שאתה צודק מתוק
שלום זה אומר שהם ינצחו, שהם יקבלו והם גם לאט לאט יכבשו גם את כל ישראל בכלל...
שואל השאלה- זה מה שאתה רוצה?
זה שאתה שמלאני לא ומר שאתה צודק מתוק
אף פעם לא יהיה שלום במזרח התיכון, זה פנטזיה
שואל השאלה:
עוד פעם, יהיה לנו את החצי שאנחנו צריכים של הכותל והשכונות היהודיות והם יקבלו את מזרח ירושלים שזה השכונות הערביות מחנה הפליטים שועפט כיפת הזהב ואני חושב ששלום דורש מחיר ועדיף 0 הרוגים משני הצדדים וזה מחיר הוגן
עוד פעם, יהיה לנו את החצי שאנחנו צריכים של הכותל והשכונות היהודיות והם יקבלו את מזרח ירושלים שזה השכונות הערביות מחנה הפליטים שועפט כיפת הזהב ואני חושב ששלום דורש מחיר ועדיף 0 הרוגים משני הצדדים וזה מחיר הוגן
אנונימי
ברור ששלום אבל לצערי הצד השני לא רוצה בכך יותר מהצד שלנו
שואל השאלה:
תראי מה רשמו מעליי^
תראי מה רשמו מעליי^
אנונימי
נכון זו פנטזיה,עדיף להיות ריאלים שלום בחלום זה מאוד נחמד ויפה ובמציאות זה לא ייקרה.
שואל השאלה:
גם אמרו את זה על השלום עם מצרים והיציאה מלבנון
גם אמרו את זה על השלום עם מצרים והיציאה מלבנון
אנונימי
לא אותו דבר בכלל
שלום... עדיף מאשר דם
שלום כמובן
אתה יודע מה אשנה את הנוסח שלי:יש סיכוי קטן לשלום בזמן הנוכחי זה לא ייקרה.
אני תמיד מעדיפה שלום על מלחמה אבל צריך גם להיות ריאלים ב10שנים הקרובות אני בטוחה שזה לא ייקרה.
אני תמיד מעדיפה שלום על מלחמה אבל צריך גם להיות ריאלים ב10שנים הקרובות אני בטוחה שזה לא ייקרה.
זו שאלה רטורית?
שלום
שלום
שלום וירושלים תהיה של כולם זה מקום קדוש רק לנו.... בכללי מעדיפה שנחיה כולנו ביחד
שלום,הכי טוב למה לא? כאילו מי שרושם כאן מלחמה זה סתם פרנציפ.
כאילו כל החיים להיות במלחמות? לא.
שלום זה הכי טוב, אין על מה לדון כאן.
כאילו כל החיים להיות במלחמות? לא.
שלום זה הכי טוב, אין על מה לדון כאן.
כמובן שעדיף בכללי שלום אבל במציאות שאנחנו חיים בה ובמצב שאנחנו נמצאים נצטרך לוותר על הרבה דברים שחשובים לעם שלנו בשביל שלום ואני לא חושב שישראל צריכה לוותר על חלק מההיסטוריה שלנו בשביל שלום עם הכלומניקים האלה, אנחנו ננצח אותם בכל מצב
אבל באמת כואב לי על החיילים
אבל באמת כואב לי על החיילים
אנשים לא מבינים שהערבים לא ירגעו עד שהמדינה תהיה שלהם. שום שלום לא קרוב להיות פה.
שלום
מלחמה אין על מלחמה כי תמיד אחרי מלחמה האנושות משתפרת באופן משמעותי חוץ מזה קצת אקשן ודרמה זה דיי כיף (הינה בה המינוסים)
שלום
מן הסתם ששלום.
השאלה היא מה ההשלכות ומה ההגדרה לשלום.
השאלה היא מה ההשלכות ומה ההגדרה לשלום.
לא זה ולא זה שום דבר לא מועיל
עם אף אחד אני לא רוצה מלחמה.
לצערי אנחנו חיים בעולם כזה אז...
לצערי אנחנו חיים בעולם כזה אז...
כולם רוצים שלום
אבל לפעמים זה לא אפשרי
אבל לפעמים זה לא אפשרי
שלום
שלום אבל לא בכל מחיר
הפלסטינים הם ילדים בני שלוש אי אפשר לעשות שלום איתם
אמ...שלום תלוי בהרבה גורמים ולפעמים הוא עולה מחיר כבד...שתי האפשרויות די גרועות בסופו של דבר...
שלום.
מה?
ברור ששלום
ברור ששלום
שלום
תלוי עם מי. אם עם הפלסטינים אז מלחמה, הם לא באמת רוצים שלום הם רוצים את כל המדינה. וגם אם לא, תודה אבל לא בא לי מסגדים ליד הבית או את כל הבקשות המסריחות שלהם אם יהיה שלום ונצטרך לחיות ביחד.
אנונימית
עדיף כמובן שלום אבל אסור להיות פראירים במצב הנוכחי
שלום
למה שמישהו ירצה מלחמה
למה שמישהו ירצה מלחמה
ברור ששלום אבל השאלה מה הדרך אליו?
והדרך של מתן שטחים והתרפסות מול הפלסטינים זאת בדיוק הדרך לקבל עוד פיגועים ולהרחיק את השלום!
שלום עושים מתוך כוח, לא מתוך חולשה!
כמה שזה ישמע לך הזוי, אני אקביל את זה למשהו אחר. נגיד כל פעם בא מישהו לחנות שלך וגונב ממך סחורה. אתה תרצה שיפסיק - תתן לו כמות נכבדה של סחורה, הוא יפסיק? לא. אבל אם תתלה תמונה שלו, לא תתן לו לקנות במשך חודשיים בחנות ותטיל עליו קנס בעזרת המשטרה הוא יפסיק. לאחר שיפסיק, תסביר לו שאתה מרשה לו לחזור ולקנות בחנות אך בשום אופן לא לגנוב - הוא יעריך אותך כאדם חזק וגם כנדיב שמאפשר לו לבסוף לקנות למרות הכל.
הפלסטינים צריכים להבין את הכוח שלנו, ורק כשיכירו במדינתו נוכל להתחיל לדבר על שלום.
והדרך של מתן שטחים והתרפסות מול הפלסטינים זאת בדיוק הדרך לקבל עוד פיגועים ולהרחיק את השלום!
שלום עושים מתוך כוח, לא מתוך חולשה!
כמה שזה ישמע לך הזוי, אני אקביל את זה למשהו אחר. נגיד כל פעם בא מישהו לחנות שלך וגונב ממך סחורה. אתה תרצה שיפסיק - תתן לו כמות נכבדה של סחורה, הוא יפסיק? לא. אבל אם תתלה תמונה שלו, לא תתן לו לקנות במשך חודשיים בחנות ותטיל עליו קנס בעזרת המשטרה הוא יפסיק. לאחר שיפסיק, תסביר לו שאתה מרשה לו לחזור ולקנות בחנות אך בשום אופן לא לגנוב - הוא יעריך אותך כאדם חזק וגם כנדיב שמאפשר לו לבסוף לקנות למרות הכל.
הפלסטינים צריכים להבין את הכוח שלנו, ורק כשיכירו במדינתו נוכל להתחיל לדבר על שלום.
מלחמה היא דרך נהדרת להשגת שלום.
שלום = ביטחון.
בלי ביטחון, אין שלום.
שלום = ביטחון.
בלי ביטחון, אין שלום.
יש את שלושת הלא המפורסמים שנקבעו ב 67' לא לשלום עם ישראל לא הכרה עם ישראל לא משא ומתן עם ישראל
בעייתי ביותר לעשות שלום עם משהו שלא רוצה לעשות איתנו שלום.
שלום זה יפה אבל לא ראלי .
הם לא רוצים שלוום והבעיה העיקרית שהם לא מוכנים להוכיר במדינה יהודית .
אז נראלי שרק מלחמה היא הפתרון הרלוונטי כרגע . מאוד מקווה שהמצב ישתנה אבל אלו הנתונים.
(ולמי שיגיד אבל הדרום חוטף טילים, אני תושבת עוטף. אני יודעת מזה לחטוף טילים)
בעייתי ביותר לעשות שלום עם משהו שלא רוצה לעשות איתנו שלום.
שלום זה יפה אבל לא ראלי .
הם לא רוצים שלוום והבעיה העיקרית שהם לא מוכנים להוכיר במדינה יהודית .
אז נראלי שרק מלחמה היא הפתרון הרלוונטי כרגע . מאוד מקווה שהמצב ישתנה אבל אלו הנתונים.
(ולמי שיגיד אבל הדרום חוטף טילים, אני תושבת עוטף. אני יודעת מזה לחטוף טילים)
טוב או רע? שאלה סתמית כולם יגידו שלום למרות שבמציאות הזאתי מלחמה בלתי נמנעת
שלום.
פיצה
אני לא יודעת מצד אחד מלחמה זה אקשן אבל מצד שני שלום זה שמח אז לא יודעת
אנונימית
שלום.
מלחמה ושלום זה ספר טוב
מלחמה. שלום ניסינו וזה לא עבד.
שלום, רק שלום!
שלום..
אני לא חושב שמישהו באמת תומך במלחמה כאידיאל.
אבל אם להיות ריאלי, אני משוכנע שהדרך היחידה להשיג שלום עם אויב, היא מלחמה שתשים קץ לכוחו של האויב, מלחמה שכזאת תגרום למצב שבו ידינו תהיה על העליונה, ונוכל להכריע סוף כל סוף את שפיכות הדמים, ולגונן שלום שבא מתוך כוח ולא מתוך התרפסות לאויב.
שלום שבא מתוך התרפסות לאויב, הוא שלום זמני בלבד, ואין לו תוקף אמיתי במבחן המציאות.
אבל אם להיות ריאלי, אני משוכנע שהדרך היחידה להשיג שלום עם אויב, היא מלחמה שתשים קץ לכוחו של האויב, מלחמה שכזאת תגרום למצב שבו ידינו תהיה על העליונה, ונוכל להכריע סוף כל סוף את שפיכות הדמים, ולגונן שלום שבא מתוך כוח ולא מתוך התרפסות לאויב.
שלום שבא מתוך התרפסות לאויב, הוא שלום זמני בלבד, ואין לו תוקף אמיתי במבחן המציאות.
כמובן שלא הייתי רוצה מלחמה
אבל נתנו להם כבר כל כך הרבה הזדמנויות לשלום והם החזירו רק רע אז אני כבר לא סומכת עליהם
הם רוצים מלחמה- ניתן מלחמה
אבל נתנו להם כבר כל כך הרבה הזדמנויות לשלום והם החזירו רק רע אז אני כבר לא סומכת עליהם
הם רוצים מלחמה- ניתן מלחמה
אנונימית
מלחמה זה מגניב כל האקשן והגופות והמוות מה זה ממש מגניב אתה יכול להרוג בלי שיגידו לך כלום מגניב.
^
ל- פיפסי
אתה מעוניין בלהרוג אנשים?
אם הגופות והמוות שהמלחמה היו אחד האחים או האחיות או החבר הכי טוב שלך או כל בן אדם שחשוב לך? אתה עדיין היית אומר את זה?
מה מגניב בלהרוג? לא הבנתי תקטע הזה ולמה אם אפשר לחיות בשלום אחד לצד השני?
ל- פיפסי
אתה מעוניין בלהרוג אנשים?
אם הגופות והמוות שהמלחמה היו אחד האחים או האחיות או החבר הכי טוב שלך או כל בן אדם שחשוב לך? אתה עדיין היית אומר את זה?
מה מגניב בלהרוג? לא הבנתי תקטע הזה ולמה אם אפשר לחיות בשלום אחד לצד השני?
למבריק
שלום זה משעמם בחייאתת תן לי רובה ואני אתחיל לרסס אנשים מה זה הכי כיף ואוי אז מי שאני מכירה ימות מי ישמע אני אזכה להרוג אנשים כל כך כיףף.
שלום זה משעמם בחייאתת תן לי רובה ואני אתחיל לרסס אנשים מה זה הכי כיף ואוי אז מי שאני מכירה ימות מי ישמע אני אזכה להרוג אנשים כל כך כיףף.
כל עוד ארץ ישראל שלנו זה לא מעיניין אותי
לפיפסי
יש 2 אפשרויות
או שאתה לא נראה לי הבנת את המשמעות של להרוג אחי
להפסיק חיים של בן אדם, לגרום לשברון לב וכאב לאנשים הקרובים אליו
או שאתה סדיסט ורצוי שתלך לטפל בזה..
אתה יותר ממוזמן ללכת לצפות בחברה של עמית בן יגאל מתראיינת לאחר שהוא נרצח ולחזור אליי עם תשובה במידה והאופציה הראשונה היא הנכונה
יש 2 אפשרויות
או שאתה לא נראה לי הבנת את המשמעות של להרוג אחי
להפסיק חיים של בן אדם, לגרום לשברון לב וכאב לאנשים הקרובים אליו
או שאתה סדיסט ורצוי שתלך לטפל בזה..
אתה יותר ממוזמן ללכת לצפות בחברה של עמית בן יגאל מתראיינת לאחר שהוא נרצח ולחזור אליי עם תשובה במידה והאופציה הראשונה היא הנכונה
אני לא יודע מה אתכם אבל כל החיילים שמתו בצהל לדעתי שווים יותר מכל השטח של ערב הסעודית והם מתו על פחות...
העולם הזה בנוי למלחמות וריבים זאת הבעיה
אבל לא משנה מה אני תמיד מנסה למצוא בכל דבר שלום
ואני מקווה שמתישהו יגיעה שלום גם על כדור הארץ <3
אבל לא משנה מה אני תמיד מנסה למצוא בכל דבר שלום
ואני מקווה שמתישהו יגיעה שלום גם על כדור הארץ <3
מלחמה עד הסוף
למבריק
אני לא זכר תפסיק
ומלחמה זה כאילו במקום לשבת על הכיסא ולגדל את הילדים שלך בנחת שזה ככ משעמם אתה לא עושה כלום אז אתה הולך למלחמה הורג אנשים (שזה חשוב!!!!) ואז אתה חוזר הביתה כגיבור ואתה יודע לתת האד שוט מטורף ואף אחד לא יתעסק איתך כי אתה הרגת את מחמוד הכביר
איך שלום יכול להתחרות בזה בחייאתת.
אני לא זכר תפסיק
ומלחמה זה כאילו במקום לשבת על הכיסא ולגדל את הילדים שלך בנחת שזה ככ משעמם אתה לא עושה כלום אז אתה הולך למלחמה הורג אנשים (שזה חשוב!!!!) ואז אתה חוזר הביתה כגיבור ואתה יודע לתת האד שוט מטורף ואף אחד לא יתעסק איתך כי אתה הרגת את מחמוד הכביר
איך שלום יכול להתחרות בזה בחייאתת.
leira
כ ן
מלחמה או מלחמה שלום זה משעמם פויה איכס.
כ ן
מלחמה או מלחמה שלום זה משעמם פויה איכס.
יצא לי לדבר עם פלסטיני על כל הסכסוך וכל הבעיות, בסוף יצא ששנינו אשמים.
בכל מקרה שדיברנו על שלום אמרתי לו שהפחד היחיד שלנו זה שניתן לכם שטחים ואז אתם תרצו עוד, והוא אמר שאני צודק.
שלום זה פיתרון זמני, אז מלחמה..
בכל מקרה שדיברנו על שלום אמרתי לו שהפחד היחיד שלנו זה שניתן לכם שטחים ואז אתם תרצו עוד, והוא אמר שאני צודק.
שלום זה פיתרון זמני, אז מלחמה..
שלום
אז פיפסי את טועה אם את יוצאת להורג גם פלסטינים את רוצחת בדיוק כמוהם... אין לך מה להתגאות בלהרוג מישהו... אף אחד לא צריך להתגאות בזה.
אנונימית
לפיפסי,
מישהו אמר שאני כן זכר?
בכל מקרה אני חושבת שאפסיק את הדיאלוג הזה איתך כי אני לא מצליחה להבין איך את אומרת את מה שאת אומרת בצורה הזו וזה מרגיש לי בזבוז זמן
מאחלת לך למצוא שפיות יום אחד..
כי כרגע אין לך כזו.. אחי.
מישהו אמר שאני כן זכר?
בכל מקרה אני חושבת שאפסיק את הדיאלוג הזה איתך כי אני לא מצליחה להבין איך את אומרת את מה שאת אומרת בצורה הזו וזה מרגיש לי בזבוז זמן
מאחלת לך למצוא שפיות יום אחד..
כי כרגע אין לך כזו.. אחי.
אני ככ רוצה שלום, אבל ברגע שיהיה שלום לא יהיה לנו אלת ירושלים, ומה הטעם לחיות במדינת ישראל בלי ירושלים?
שלום. מהסיבה הפשוטה שהעולם הזה הוא של כולם. הוא לא שלנו והוא לא שלהם. הוא של כ ו ל ם .
אנחנו צריכים ללמוד לחיות בשלום זה יהיה הרבה יותר נעים לכל הצדדים.
ואני לא מדברת רק על הישראלים והפלסטינים אני מדברת על כל מלחמה בעולם, שלום זה הפיתרון.
אבל לכו תעשו שלום כשכולם רוצים מלחמות...
אנחנו צריכים ללמוד לחיות בשלום זה יהיה הרבה יותר נעים לכל הצדדים.
ואני לא מדברת רק על הישראלים והפלסטינים אני מדברת על כל מלחמה בעולם, שלום זה הפיתרון.
אבל לכו תעשו שלום כשכולם רוצים מלחמות...
שלום!! חד משמעית
אני בשוק שהרוב כותבים מלחמה. אתם לא חושבים שחיי אדם חשובים יותר?
אתם לא רוצים לגור במדינה שאין בה מלחמה כל בערך חמש שנים? או מדינה בלי פיגועי טרור שהם כבר חלק מהחיים פה?
אני בשוק שהרוב כותבים מלחמה. אתם לא חושבים שחיי אדם חשובים יותר?
אתם לא רוצים לגור במדינה שאין בה מלחמה כל בערך חמש שנים? או מדינה בלי פיגועי טרור שהם כבר חלק מהחיים פה?
נראלי שפיפסי עושה ספאם
שלום
שלום!!
שלום
אלב לא שלום שדורש עכשיו להעביר להם שטחים
שפשוט כל אחד יחיה עם מה שיש לו וזהו
שלא יהיו פגועים, שלא נצטרך להיכנס חוששים לאוטובוסים , להיות ליד ערבים זה לא יהיב מפחיד,
אלב לא שלום שדורש עכשיו להעביר להם שטחים
שפשוט כל אחד יחיה עם מה שיש לו וזהו
שלא יהיו פגועים, שלא נצטרך להיכנס חוששים לאוטובוסים , להיות ליד ערבים זה לא יהיב מפחיד,
אנונימית
אין שלום עם ערבים
הלוואי והיה שלום
כמובן שלום אבל תמיד יהיה כאלה שלא יהיו חלק בזה ויעשו פיגועים:/
עריכה:
אני גם חושב שאם למשל בטיק טוק מישהו יוצא כל ישראל כל הישראלים מתקיפים אותו וזה מצחיק וכיפי לדעת שיש כאלה שאיתנו
עריכה:
אני גם חושב שאם למשל בטיק טוק מישהו יוצא כל ישראל כל הישראלים מתקיפים אותו וזה מצחיק וכיפי לדעת שיש כאלה שאיתנו
(^^דילן) הוא שאל שלום או מלחמה לא מה ריאליסטי...
אני בהלם מכל מי שמעדיף מלחמה שקטה מה אתם חושבים שאנשים לא מתים עכשיו? לא יוצאים שרוטים לכל החיים? הזויים באמת מב אני אגיד מקדשים אדמה יותר מאשר את החיים אני בעד שלום
אנונימית
לדילן
אף אחד לא אמר ששלום צריך להיות דו קיום שלום יכול להתבטא בין 2 מדינות מופרדות עם גבולות ברורים יהודית וערבית המקיימות בינהם יחסי שלום מלאים עם אפשרות כניסה של כל אזרח מדינה מסוימת למדינה השנייה.
אף אחד לא אמר ששלום צריך להיות דו קיום שלום יכול להתבטא בין 2 מדינות מופרדות עם גבולות ברורים יהודית וערבית המקיימות בינהם יחסי שלום מלאים עם אפשרות כניסה של כל אזרח מדינה מסוימת למדינה השנייה.
אנונימית
אם שלום אומר שירושלים לא שלנו אז מלחמה בחיים לא אסכים לאבד את הבית
חולמת על זנינבר
שלום ניסינו ולא הלך. מה שכן ימגר את הפיגועים הוא מלחמה עד הסוף שתנחיל לילדינו שקט ושלווה.
שלום ניסינו ולא הלך. מה שכן ימגר את הפיגועים הוא מלחמה עד הסוף שתנחיל לילדינו שקט ושלווה.
שלום, חיים יותר חשובים לי מאדמה.
אנונימי
מלחמה, אם לא היו מלחמות לא היה שום דבר דבר ייחודי בבני אדם.
^^ ספר את זה לשימפנזים שנלחמים על מזון כל פעם ששבט אחד פוגש את השני.
אנונימי
כם הפלסטינים כנראה זה לא ילך בשלום..
מלחמה שתגרום לשלום
אנונימי
אף אחד לא באמת רוצה מלחמה, פשוט לא כולם מוכנים לשלום באותו המחיר שזה ייקח, אין לי בעיה שיהיה שלום אבל בלי לחלק שטחים
אנונימי
אי אפשר לסמוך על פלסטינאים אין מה לעשות
אתה מכליל...
שואל השאלה:
לול^
לול^
אנונימי
כמובן ששלום.... אבל אי אפשר להשיג שלום בלי לוותר על משהו... והעדפה פה לא לוותר אז מן הסתם נאמר מלחמה כי הם לא יוותרו ואנחנו לא נוותר... וזה כמו שקרה בגוש קטיף שנתנו הרבה והם עדין רוצים עוד .... זה אף פעם לא יגמר.... אז מעדיפים מלחמה... שזה אומר להישאר כמו עכשיו....
אנונימית
כמובן ששלום.... אבל אי אפשר להשיג שלום בלי לוותר על משהו... והעדפה פה לא לוותר אז מן הסתם נאמר מלחמה כי הם לא יוותרו ואנחנו לא נוותר... וזה כמו שקרה בגוש קטיף שנתנו הרבה והם עדין רוצים עוד .... זה אף פעם לא יגמר.... אז מעדיפים מלחמה... שזה אומר להישאר כמו עכשיו....
אנונימית
לא יודעת למה נשלח פעמים^^
אנונימית
שלום חג משעמית מה מלחמה עוזרת לנו
כולכם פה מתעסקים באיזה מחיר אנחנו מוכנים לשלום שתכלס השאלה פשוטה בסופו של דבר בעד מה אתם שלום או מלחמה שאלה של כן ולא
אנונימית
שלום יושג רק במלחמה. הם לא רוצים בשלום.
מכל 26 מדינות ערב הם בחרו לשבת כאן על המוח שלנו ולהתמסכן מול העולם ולהוציא אותנו רע.
מכל 26 מדינות ערב הם בחרו לשבת כאן על המוח שלנו ולהתמסכן מול העולם ולהוציא אותנו רע.
כן אנחנו במצב די חרא חייב להודות