13 תשובות
תרשמי את זה בטוויטר, פשוט גועל נפש
חצופים. איך הם העזו לבנות מכונת זמן ולא לגלות לכל המעריצים שלהם! בושה.
תתבעי אותם.
תתבעי אותם.
אנשים שלא מבינים שזה ספאם: *אימוגי של ליצן*
זוועתי!!!! צריך לפתוח עצומה דחוףף אנחנו נגמור לביטלס האלה את הקריירה
חח מצחיק
חח מצחיק
נכון כי הביטלס ידעו שהיה זמר שיקראו לו ג'סטין ביבר וידעו שהוא היה בעתיד והחליטו להעתיק ממנו?!זאת חוצפנות.
חח מה ?
אוקי אני מכתירה את השאלה הזאת כספאם הטוב ביותר שראיתי בכול הזמנים
רק פעם הבאה תבדקי קצת את ההפרשים של השנים כי אם מכונת זמן מעורבת בסיפור הזה זה כבר נהיה פחות אמין
אוקי אני מכתירה את השאלה הזאת כספאם הטוב ביותר שראיתי בכול הזמנים
רק פעם הבאה תבדקי קצת את ההפרשים של השנים כי אם מכונת זמן מעורבת בסיפור הזה זה כבר נהיה פחות אמין
חח למה אנשים לוקחים את זה ברצינות זה בצחוקקקק
מה
סקס אסלנוב
לשיר הראשון שלו קוראים one time❤❤
לשיר הראשון שלו קוראים one time❤❤
אנונימית
זה עצוב ממש שאת חושבת ככה באמת שאין רמות לתאר את זה
זה עצוב גם בתור ספאם
1 הביטלס הם הלנקה הכי רוק הכי מוכרת בכל הזמנים כי הם היו בין הראשונים וזה טמיטום ברמה לא להכיר אותה
2 גסטין ביבר או ילד בתול חסר חברים שלשיר הראשון שלו קוראים תינוק אז תשקלי פעמיים לפני שאת שואלת שאלות כאלה בסטיפס
2 גסטין ביבר או ילד בתול חסר חברים שלשיר הראשון שלו קוראים תינוק אז תשקלי פעמיים לפני שאת שואלת שאלות כאלה בסטיפס
איכ גועל נפש, קודם תלך ללמוד קצת היסטוריה.
הביטלס הם הלהקה הכי מפורסמת בעולם ופעלו בשנות ה70 בניגוד לביבר הזה שפעל ב2010 אז לפני שמדברים שטויות--
הביטלס הם הלהקה הכי מפורסמת בעולם ופעלו בשנות ה70 בניגוד לביבר הזה שפעל ב2010 אז לפני שמדברים שטויות--
אנונימית
באותו הנושא: