3 תשובות
בשבט השני היא היתה מודחת אם לא ישראל ליטל ואסי
היא תצא צבועה רצח
היא תצא צבועה רצח
וואלה אין לי מושג אבל אם היא שמה ליטל היא יוצאת צבועה רצח וכפוית טובה ואני ממש אשנא אותה
היא תשים ליטל בדוק
באותו הנושא: