3 תשובות
קודם כל אל תגידי שאת באה לחודשיים. תגידי שיש לך פטור מהצבא.
גם אני לא נהניתי לפני הצבא.
וכדאי לך לעבוד בלי קשר.
לא חושבת שיקבלו אותך לעבודה בשביל חודשיים אבל תנסי
אם את רוצה תחפשי, לא יכול להזיק.