6 תשובות
אני אישית חושבת שזה לא נכון לספור ככה קלוריות.
ו300 קלוריות זה כלום! זה לא בריא בכלל.
את יכולה לעשות את זה אבל זה ממש לא מומלץ.
כמובן שפיצה היא לא פחמימה בריאה.

בנוסף, אני חושבת שבלי קשר לצ'יט את יכולה להרשות לעצמך לאכול.
מותר ארוחה אחת פעם בשבוע לא בריאה ולא נראלי שיראו שינוי מארוחה אחת
אנונימית
תאכלי משולש הכל בסדר, אפילו מ2 משולשים לא תשמיני :)
העיקא שאת מתמידה כל הכבוד לך ובהצלחה :)
שואל השאלה:
בטוח לא יראו שינוי במשקל אם אני עדיין במאזן קלוריות שלילי אפילו גדול?
אנונימית
אלוהים ישמור, פשוט תאכלי את המשולש הפיצה האחד הזה (אפילו יותר) את לא תמותי , מותק את משקיעה יותר מידיי זמן בלחשוב על זה
שואל השאלה:
אני לא שואלת בגלל הקלוריות מבחינת הקלוריות זה יוצא 600 בערך שזה לא הרבה אני שואלת בגלל ההרכב של הפיצה שומן, פחמימה ריקה וכאלה
אנונימית