5 תשובות
תמיד יהיו כפויי טובה
שואל השאלה:
כן אבל זה מוזר שדווקא הרוב חיובי חיובי ואני בעצמי חוויתי את זה חיובי היום ופתאום יש שם כמה תגובות שליליות ואגב התגובות החיוביות כולן אותו דבר בדיוק כמו שאני חוויתי אחלה שירות אוכל על רמה והכול מצוין ואפילו הפתעה קטנה על חשבון הבית
אנונימית
יש אנשים שהחוויה שלהם שם לא הייתה הכי טובה, קורה..
אולי ספציפית התפלק להם עם האוכל או השירות עם האנשים האלה
יש אנשים ששום דבר לא מספיק להם...