12 תשובות
כן בערך פעמים בשבוע
אין לי חברים
אני לא ** כי אין לי
אני 3 פעמים בשבוע
חברים שלי גרים בעיר אחרת ממני ואין לי חברים בעיר איפה שאני גר
לא כזה יוצאת, חברות שלי לא כאלה זורמות..מנסות לקבוע וגם קצת קשה לתאם שלכולם מתאים..
בזמן האחרון יוצא לי לצאת בערב או לקבוע עם חברה כמעט כל יום
בזמן האחרון לא... לא יודעת למה אבל בדרך כלל 3 פעמים ככה
אני הכי נדחפת לחברים שלי
אני יודעת איפה הם נפגשים , ואז שאנח יוצאת בטעות עוברת ליד ומתיישבת לדבר איתם וזה פעם בשבוע
אני יודעת איפה הם נפגשים , ואז שאנח יוצאת בטעות עוברת ליד ומתיישבת לדבר איתם וזה פעם בשבוע
^ כניראה את שונה ומוזרה חחח
בדיוק זאת מי שאני
פשוט ההיתי חלק מהקבוצת חברים הזאת לפני כמה שנים ועשיתי פסקה גדולה מהם אז עכשיו אני פוגשת אותם רק בשבתות
פשוט ההיתי חלק מהקבוצת חברים הזאת לפני כמה שנים ועשיתי פסקה גדולה מהם אז עכשיו אני פוגשת אותם רק בשבתות
לאחרונה אני יוצאת רק עם עצמי...שיט.
אנונימית
באותו הנושא: