6 תשובות
הוא הכי אנושי שם. בין הבודדים שלא דורך, משפיל או רב עם אף אחד.
איפה הוא יצא "נחשוש" בדיוק?
איפה הוא יצא "נחשוש" בדיוק?
אנונימית
חח תסבירי אז למה הוא הנחש הכי גדול שם
אנונימית
בואנה הוא הלב הכי גדול שם תרגיעו
למה את חושבת שהוא נחשוש כי ליטל אמרה ככה?
שואל השאלה:
הוא בנאדם טוב
ללא ספק בכלל אבל הוא הנחש הכי גדול גם
הוא בנאדם טוב
ללא ספק בכלל אבל הוא הנחש הכי גדול גם
אנונימית
את אוהבת את ליטל נכון?
כנראה שכן
והוא הבן אדם עם הלב הכי טוב שם, לא דרך לא רמס ושתק כשליטל התפרצה עליו
הם לא יצאו צבועים סתם אמרו שהשפה שלה זה פחות הם
כנראה שכן
והוא הבן אדם עם הלב הכי טוב שם, לא דרך לא רמס ושתק כשליטל התפרצה עליו
הם לא יצאו צבועים סתם אמרו שהשפה שלה זה פחות הם
אנונימית
באותו הנושא: