3 תשובות
יאו כנל באמת שלא מבינה חח
אולי זה קשור לסבון או משהו
גם אצלי זה ככה .
כשאת שמה מסיכות ושוטפת את הפנים בתדירות גבוהה עם סבון זה מייבש את הפנים ואז יש הפרשה גבוהה יותר של שומן בפנים ונוצרים הפצעים(מקווה שאני לא מטעה