3 תשובות
יאו כנל באמת שלא מבינה חח
אולי זה קשור לסבון או משהו
גם אצלי זה ככה .
כשאת שמה מסיכות ושוטפת את הפנים בתדירות גבוהה עם סבון זה מייבש את הפנים ואז יש הפרשה גבוהה יותר של שומן בפנים ונוצרים הפצעים(מקווה שאני לא מטעה
כשאת שמה מסיכות ושוטפת את הפנים בתדירות גבוהה עם סבון זה מייבש את הפנים ואז יש הפרשה גבוהה יותר של שומן בפנים ונוצרים הפצעים(מקווה שאני לא מטעה
באותו הנושא: