6 תשובות
אותנו לימדו רק חוק וחברה
לדעתי זה אחלה נושא ועדיף לך להתמקד בזה
לדעתי זה אחלה נושא ועדיף לך להתמקד בזה
כןכן תעבור על שיבת ציון, זה יותר קל מחוק וחברה אז לדעתי שווה לעבור על זה
ותעבור על הכל בלי קשר.. אני פשוט קוראת הכל
ותעבור על הכל בלי קשר.. אני פשוט קוראת הכל
שיבת ציון באמת קליל. לדעתי הבעייתיות היחידה היא להתחיל יום לפני בגרות להתכונן. אם סיימת את כל החומר ונשאר לך זמן מיותר, הייתי ממש ממליצה כן לנסות להתחיל ולראות אם יש כיוון למידה, אם לא, אז פחות הייתי ממליצה. בהצלחה :)
^^אני קוראת את המיקודית ומתרגלת שאלות ממתכונות (וגם קצת מהמיקודית)
ואותנו משום מה לימדו את כל הנושאים, לא יודעת מה הרוב לומדים
ואותנו משום מה לימדו את כל הנושאים, לא יודעת מה הרוב לומדים
למדתי לכל הבגרויות שלי יום לפני :(
זה קשוח קצת אבל אפשרי
ונתנו לנו חוברת של חוק וחברה אני פשוט עוברת על הכל ורואה שאני מבינה ואפתור את הבגרות שהייתה ושאלות בנושא
זה קשוח קצת אבל אפשרי
ונתנו לנו חוברת של חוק וחברה אני פשוט עוברת על הכל ורואה שאני מבינה ואפתור את הבגרות שהייתה ושאלות בנושא
שואל השאלה:
^^^אני מתכונן כבר כמה ימים פשוט עברתי על כל סיפורי האבות סיפורי יוסף והתהוות האומה
רק היום הספקתי לעבור לנושאי הבחירה
^^^אני מתכונן כבר כמה ימים פשוט עברתי על כל סיפורי האבות סיפורי יוסף והתהוות האומה
רק היום הספקתי לעבור לנושאי הבחירה
אנונימי
באותו הנושא: