3 תשובות
כן, אחלה טלפון, הוא נוח, יש לו סוללה טובה, והאיכות טובה
לי יש אייפון שמונה פלוס
הוא מצויין, מהיר, לא נתקע, איכות אחלה ומקבל את כל העדכונים של ה 11 מומלץ!!
רק חשוב לי לציין שאני קניתי אותו ב 2018 אז יש שיגידו שהוא ישן אבל מה זה משנה אם הטלפון מצויין?
יש לו סוללה יחסית טובה, מסך לא ממש טוב, מצלמה עם איכות סבירה(פחות טוב משל אייפון 10 ומעלה) והוא ישן כבר ובקרוב יגמרו לו העדכונים.
ממליץ לך לקנות את הse2 שיש לו איכות מצלמה יותר טובה, סוללה קצת יותר חלשה, אבל יותר מהיר ויחזיק ל5 שנים הקרובות. את יכולה באותו מחיר לקנות את האייפון xr, יש לו איכות יותר טובה, יחזיק ל4 שנים הקרובות, סוללה יותר טובה, והוא פשוט יותר טוב.