34 תשובות
פשוט הוצאת את כל האופציות של מה שאפשר להכין
אולי תחתכי לך סלט פירות או שתעשי צלחת של יוגרט אם פירות ואם בא לך משהו פחות בריא אולי פרנץ טוסט או פנקיק או שתאכלי מעדן
שואל השאלה:
אם זה פנקייק אני שורף את הבית ויש עשן.
פעם אחת עשיתי פנקייק והסיר עלה באש והיה צרחות בשתיים בלילה.
פרנץ' טוסט זה סכרת והקאות, לא תודה.
מעדן- אני לא אוכל מעדנים.
יש לי תחת של גרוזיני פסטה זה עושה תחת
אם זה פנקייק אני שורף את הבית ויש עשן.
פעם אחת עשיתי פנקייק והסיר עלה באש והיה צרחות בשתיים בלילה.
פרנץ' טוסט זה סכרת והקאות, לא תודה.
מעדן- אני לא אוכל מעדנים.
יש לי תחת של גרוזיני פסטה זה עושה תחת
שואל השאלה:
אם היה לי אבוקדו הייתי עושה צנים עם אובדקו וביצת עין.
ולגבי סלט פירות- אין פירות, לא הגעת לסופר.
יש אפרסמון ותפוח.
אם היה לי אבוקדו הייתי עושה צנים עם אובדקו וביצת עין.
ולגבי סלט פירות- אין פירות, לא הגעת לסופר.
יש אפרסמון ותפוח.
שואל השאלה:
סליחה על העצבים
סליחה על העצבים
שואל השאלה:
סעמק נפלתי מהכיסא של המחשב
סעמק נפלתי מהכיסא של המחשב
אולי תעשי פתיתים אורז ציפס תפוח אדמה פירה אן לי יותר רעיונת
שואל השאלה:
אחותי הקטנה קמה ובוכה, הלכתי להרגיע אותה
אחותי הקטנה קמה ובוכה, הלכתי להרגיע אותה
אמיר אתה חייב להירגע
שואל השאלה:
אבל אני בן ^^^
אבל אני בן ^^^
טוסט הכי פשוט שיש או סתם לחתוך פירות וירקות או פיצה! או שניצל בבאגט אימלה..
או ממ קח סתם משהו מאחד הארונות / מקרר לנישנוש וללכת לישון כוס תה ושוקולד מריר , חלום.
או ממ קח סתם משהו מאחד הארונות / מקרר לנישנוש וללכת לישון כוס תה ושוקולד מריר , חלום.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^
צ'יפס זה עושה רעש של השמן והשמן יקפוץ עליי.
תביאו מתכון לתפוח אדמה רך פתוח עם שמנת.
ושזה לא יעשה רעש סעמק
^^^^^
צ'יפס זה עושה רעש של השמן והשמן יקפוץ עליי.
תביאו מתכון לתפוח אדמה רך פתוח עם שמנת.
ושזה לא יעשה רעש סעמק
שואל השאלה:
^^טוסט זה לא טעים.
ואני מרגיש במחזור למרות שאני בן.
שוב, סליחה על העצבים.
^^טוסט זה לא טעים.
ואני מרגיש במחזור למרות שאני בן.
שוב, סליחה על העצבים.
שואל השאלה:
^^^איכ שוקולד בכללי
ותה?
אני לא זקנה.
^^^איכ שוקולד בכללי
ותה?
אני לא זקנה.
רוצה משהו טעים באמת? אבל אל תשפוט, תנסה קודם
שואל השאלה:
חחח רוצה פה שניצל בבאגט, שניצל זה טיגון עם רעש ויש לי טראומה משמן
בכיתה ג בישלתי עם אמא שלה שניצל והשניצל קפץ לי על הפנים כאילו הוא חי
חחח רוצה פה שניצל בבאגט, שניצל זה טיגון עם רעש ויש לי טראומה משמן
בכיתה ג בישלתי עם אמא שלה שניצל והשניצל קפץ לי על הפנים כאילו הוא חי
מתכון לתפוח אדמה ושמנת יש בגוגל זה פשוט תפוח אדמה מים חמים להרתיח או בתנור תסתכל בגוגל
אנונימית
חחח אפשר שניצל בתנור גאון
אנונימית
חוץ מזה אין על שניצל בבאגט.
אנונימית
שואל השאלה:
אין שניצל בתנור.
לא אוהב נו די אני צמחוני יא רוצחת
אין שניצל בתנור.
לא אוהב נו די אני צמחוני יא רוצחת
שואל השאלה:
אני חוזר לצמחונות בסוף החודש הגדול
עכשיו אני נהנה מסטייקים
אני חוזר לצמחונות בסוף החודש הגדול
עכשיו אני נהנה מסטייקים
אמיר אתה זורם איתי רגע?
שואל השאלה:
טוב תודה על העזרה
כפרה עלייך
טוב תודה על העזרה
כפרה עלייך
תקשיב, תקח לחם/ פיתה/ לחמניה ותמרח דבש
שואל השאלה:
^^כן
בואי נרצח יהודים
^^כן
בואי נרצח יהודים
אל תשפוט תנסה
שואל השאלה:
אני לא אוכל לחם
ומה דבש אני לא רוצה לאכול משהו שדבורים מסריחות נגעו בו.
אני לא אוכל לחם
ומה דבש אני לא רוצה לאכול משהו שדבורים מסריחות נגעו בו.
חחח אני לא צמחוניתת כי אני אוכלת רק שניצלל פשוט תנשנש משהו
אנונימית
טוב אז תשאר רעב
תקשיב אתה צריך צלחת עם אוכלת בלי לדעת מה תאכל . תעצום עיניים ותן ביס במשהו חחח
אנונימית
לא רגע יש לי רעיון
תאכל פוקאצ'ה
כי אתה כזאת פאקצה
לך תאכל טונה במים יא דגיג
באותו הנושא: