7 תשובות
תחתונים רגילים.. קצת קשה חוטיני במחזור
תחתונים רגילים פשוט
רחל הירוקה הייתה פה 3>
רחל הירוקה הייתה פה 3>
תאמת שאני שמה ברזילי
זה לא ממש משפיע לי על המחזור תאמת
זה לא ממש משפיע לי על המחזור תאמת
שואל השאלה:
מה זאת אומרת תחתונים רגילים
הם מכסים את כל התחת או חצי
מה זאת אומרת תחתונים רגילים
הם מכסים את כל התחת או חצי
אנונימית
שואל השאלה:
ולבנות ששמות ברזילאי
הפד לא מתקמט לכן מדי? זה לא מפריע?
ולבנות ששמות ברזילאי
הפד לא מתקמט לכן מדי? זה לא מפריע?
אנונימית
שאני במחזור ואני שמה פד אני בדרכ שמה תחתונים שמכסים
רגילים
והתמונה מזעזעזת ומגעילה להחריד חשוב לציין.
והתמונה מזעזעזת ומגעילה להחריד חשוב לציין.
באותו הנושא: