7 תשובות
תחתונים רגילים.. קצת קשה חוטיני במחזור
תחתונים רגילים פשוט


רחל הירוקה הייתה פה 3>
תאמת שאני שמה ברזילי
זה לא ממש משפיע לי על המחזור תאמת
שואל השאלה:
מה זאת אומרת תחתונים רגילים
הם מכסים את כל התחת או חצי
אנונימית
שואל השאלה:
ולבנות ששמות ברזילאי
הפד לא מתקמט לכן מדי? זה לא מפריע?
אנונימית
שאני במחזור ואני שמה פד אני בדרכ שמה תחתונים שמכסים
רגילים
והתמונה מזעזעזת ומגעילה להחריד חשוב לציין.