5 תשובות
כשאת בים תשימי *קצת* קרם הגנה על הפנים בעיקר על האף, לחיים ומצח.
תמרחי את זה שלא יראו כי זה סתם מכוער ומביך. וככה כל חצי שעה/שעה אבל תספגי את זה בעור.
אם את שמה פעם אחת זה בכלל לא מגן, צריך כל 40 דקות בערך ולא הרבה, כי את לא יכולה פנים לבנות סיד וגוף שחום. צריך שיהיה לך טיפונת של שיזוף בפנים שיהיה יפה
קרם הגנה זה כן מגן. זה מגן על העור שלך מהזדקנות מוקדמת ומסרטן העור
xm1
שואל השאלה:
אז למה אני עדין חוזרת הבית שחומה מאוד
אנונימית
תנסי ללכת לים בשעות מאוחרות יותר כשהשמש פחות חזקה
נגיד מבערך 16/17
בשעות האלה יש פחות קרינה של השמש מהסוג השורף ובכללי-
תשימי כובע וקרם הגנה ותשאירי שכבה דקה של לבן על איפה שאת לא רוצה שהוא יפגע
יש קרם הגנה של גולשים כמו דבק שהוא מגן מאוד על העור
פיגמנטציה זה מכוער.

השיזוף נועד להסתיר פגמים אצל הרבה נשים. הן מנסות להראות יותר רזות ככה ולהסתיר דברים...
במקום להשתזף (שזה דבר מזקין), פשוט תטפלו במה שמפריע לכן.

ומי שגם ככה שחומה קצת, אז שיזוף יכול ליצור אצלה הרבה פיגמנטציה סביב השפתיים וכאלה, כמו אצל השחורות.
אנונימית