6 תשובות
צריך להשלים עם זה כל דבר סופו להסתיים גם אני לא רוצה שהחתולה שלי תמות אבל אין מה לעשות
מה זה מה לעשות.. הוא בסדר גמור... בן כמה הוא?
שואל השאלה:
בן 4
בן 4
אין לך מה לעשות. פשוט תעבירו איתו זמן ותאהבי אותו. וכך תדעי שהשנים האחרונות שלו יהיו טובות.
הוא בן 4 הוא דיי צעיר
למה לך לדאוג שהוא ימות אם הוא בסדר? את מודעת לזה שלכל דבר יש סוף בעולם הזה צריך להשלים עם העובדה הזאת אבל חשוב לזכור לחיות את הרגע ולהנות. מוות זה דבר טבעי זה קורה לכולם ואין ממה להלחץ מזה.
באותו הנושא: