6 תשובות
כנ"ל :(
אני מבינה אותך לגמריי, אבל תזכרי שהם יצאו פה הדפוקים, לא את. ואני מבטיחה לך שיש אנשים נורמליים שיודעים באמת לאהוב - פשוט נפלת על הלא נכונים. אני מקווה בשבילך ומאחלת לך שמישהו יאהב אותך ולא יהיה מטומטם מספיק בשביל לוותר עלייך :)
אני איבדתי תקווה באהבה בכללי
שואל השאלה:
למה איבדת?
למה איבדת?
אנונימית
זה סיפור ארוך
אפילו החברים הכי טובים שלי לא מכירים אותו
אני בן אדם נורא בעייתי בקטע כזה כי אני סגור עם אנשים שאני אוהב טרנדים שאני לא מכיר אני פתוח מידיי
אפילו החברים הכי טובים שלי לא מכירים אותו
אני בן אדם נורא בעייתי בקטע כזה כי אני סגור עם אנשים שאני אוהב טרנדים שאני לא מכיר אני פתוח מידיי
היי אנונימית,
נשמע שאת מרגישה מיואשת... כאילו לכל כיוון שאת פונה, את מבחינתך מקבלת סתירה ומסתובבת בחזרה אחורה. נדמה שכל פנייה שכזאת מדכדכת אותך ומגבירה את שברון הלב שכנראה עדיין לא הספיק להירפא באופן מוחלט. נראה שאת מרגישה אבודה ומבולבלת בנוגע לאיך להתרומם מהשברון האחרון שחווית, איך להמשיך הלאה ואיך להימנע מהנפילה הבאה. יקירה, אני רוצה להזמין אותך לבוא אלינו לאתר סה"ר סיוע והקשבה ברשת. באתר יש צ'אט פרטי ואנונימי בו תוכלי להתייעץ, לקבל אוזן קשבת ומכילה, ובתקווה להרגיש עטופה ולו לכמה רגעים.
מחכים לך...
שלך,
מתנדבת בסה"ר.
נשמע שאת מרגישה מיואשת... כאילו לכל כיוון שאת פונה, את מבחינתך מקבלת סתירה ומסתובבת בחזרה אחורה. נדמה שכל פנייה שכזאת מדכדכת אותך ומגבירה את שברון הלב שכנראה עדיין לא הספיק להירפא באופן מוחלט. נראה שאת מרגישה אבודה ומבולבלת בנוגע לאיך להתרומם מהשברון האחרון שחווית, איך להמשיך הלאה ואיך להימנע מהנפילה הבאה. יקירה, אני רוצה להזמין אותך לבוא אלינו לאתר סה"ר סיוע והקשבה ברשת. באתר יש צ'אט פרטי ואנונימי בו תוכלי להתייעץ, לקבל אוזן קשבת ומכילה, ובתקווה להרגיש עטופה ולו לכמה רגעים.
מחכים לך...
שלך,
מתנדבת בסה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: