8 תשובות
שואל השאלה:
מה רע בפשוט?^
אנונימית
ממש יפה:))
^^זה לא רע התבלבלתי עם משהו שחברה שלי אמרה לי ואז תיקנתי חיחח
שואל השאלה:
טוב^
אנונימית
מהמם חשבתי על לקנות אותו
סבבה בייסיק כזה אהבתי
מהמם :)