8 תשובות
תגידי לו שנפגעת ממנו מזה שהוא לא סומך עלייך
שואל השאלה:
אני אמרתי לו שזה פוגע ושנעלבתי מזה
שואל השאלה:
שאני נעלבת מכל דבר
תגידי לו שזה לא כל דבר זה לא סתם משהו הוא אמר לך שהוא לא סומך עליי זה פוגע ותתני לו הרגשה שהוא כן יכול לסמוך עלייך
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אני פשוט אמרתי לו שהוא יכול לסמוך עליי כי הוא בעצם חושב שאם הוא יגיד לי עלייה אז אני ישר ירוץ לספר לבנות שהיו איתנו בכיתה אבל אני לא
יופי אז תמיד תתני לו הרגשה שהוא כן יכול לסמוך עלייך
שואל השאלה:
אוקיי תודה