13 תשובות
נגיד את רוצה לקנות משהו ב2000 שקל, 2 תשלומים זה 1000 שקל כל חודש במשך 2 חודשים. 4 תשלומים יהיה 500 שקל כל חודש במשך 4 חודשים
שואל השאלה:
זה שווה לי לעשות תשלומים
@מלכוש המופלא
אנונימית
תלוי בך אבל זה יוצא אותו מחיר בסופו של דבר
זה תלוי אם את צריכה את הכסף הזה
אם זה תשלומים עם ריבית לא שווה לך כי בסהכ את משלמת יותר אבל בלי ריבית זה תלוי מה את מעדיפה
מלא אמרו לי שהאייפון 11 לא שווה את זה
שואל השאלה:
זה 12 תשלומים בלי ריבית. והבעיה שאם אני אעשה את זה תשלום אחד אז לא ישאר לי הרבה כסף ואני צריכה את זה כרגע והעניין הוא שכל חודש אני מקבלת משכורת אז אם אני עושה תשלומים אז כל חודש ירד לי סכום מסוים אבל גם על הדרך יכנס לי כסף מהמשכורת אז אני רוצה לדעת אם כדאי לי לעשות תשלומים
אנונימית
אני הייתי מחכה לאייפון החדש שיצא... אמור לצאת בספטמבר
אי אפשר לעדות תשלומים עם מזומן.
תשלומים זה בעצם שאתה מחלק את זה לחודשים כמו נגיד שהמוצר עולה 200 ואתה מחלק את זה ל2 תשלומים אז באותו חודש יורד לך 100 וחודש אחריו יורד לך עוד 100
אבל אם את מחלקת את זה ל4 תשלומים אז אז באותו חודש יורד לך 50 חודש אחריי זה עוד 50 חודש אחרי זה עוד 50 ובחודש הרביעי עוד 50
אז נגיד את מחלקת את זה ל12 תשלומים אז בעצם שנה (12 חודשים) יקחו ממך בכל חודש במשך שנה אותו סכום כסף ואם שם עולה האייפון 4,499 ואת מחלקת את זה ל12 תשלומים אז את משלמת בכל חודש (יורד מהכרטיס אשראי) 374.91. זהו מקווה שהבנת
שואל השאלה:
אני יודעת שאי אפשר תשלומים עם מזומן יש לי כרטיס אשראי
@princess
אנונימית
^לא בטוח שהאייפון החדש יהיה טוב
כמו ה11 והפרו אמרו לי שהם גרועים וכל כך לא שווים תמחיר שלהם והמיקרופון נדפק להם וכל מיני דברים.


לגבי התשלומים אני במקומך הייתי מעדיפה לשלם מעכשיו,מי יודע אולי יהיה גל קורונה שני ולא תוכלי לעבוד ויהיה מצב שבכלל לא יהיה לך כסף
שואל השאלה:
אז כדאי לי תשלומים?
@mirage the queen
אנונימית
עדיף לחכות גם אם לא יהיה שדרוג גדול המחיר של ה11 ירד, ולא יודע מי אמר לך שזה לא טוב אבל לא שמעתי ביקורת רעה בינתיים ממי שהשתמש. רק מזה שההבדל בין הרגיל למקס במחיר גדול מדי וזה נכון
שואל השאלה:
פשוט אהבתי יותר את הפרו מקס ומהרגיל ואני חושבת כשהשתיים עשרה יצא הוא יהיה יקר מידי
אנונימית