3 תשובות
תעשי כבר אייס קפה עדיף
תנסי ותראי אם זה טעים לך ואם זה לא טעים לך תשני כל פעם קצת דברים עד שזה יהיה לך טעים
זה יהיה קר. לדעתי זה יעבוד יותר עם קפה חלש כמו אספרסו
באותו הנושא: