2 תשובות
שואל השאלה:
לא יעשו לי קורונה כי אין לי תסמינים רק חום גבוה
אני שואלת אם יעשו לי בדיקת דם או משהו כזה
לא יעשו לי קורונה כי אין לי תסמינים רק חום גבוה
אני שואלת אם יעשו לי בדיקת דם או משהו כזה
אנונימית
קורונה
באותו הנושא: