5 תשובות
בבקשה :)
אם זה מסיבה מסוימת שאת יכולה לפתור אז כמובן שתפתרי, זה יעשה לך הקלה.
אבל אם זה מסיבה שאת לא יכולה לפתור אז פשוט אל תחשבי על זה, תחשבי חיובי ויהיה בסדר.
שואל השאלה:
תודה
תנסי לפתור את הבעיה, אולי להתייעץ עם אנשים שיכולים לעזור. ותנסי לשמוע שירים שמחים ולעשות דברים שמשמחים אותך זה בטח גם יעזור :)
תנסי לפתור את הבעיה אם לא תצליחי פשוט תנסי כמה שפחות להתייחס אליה ותזכרי שאת מרוויחה כסף בעבודה
"שיהיה לך יום מתוק כמו הערגלית - שמחתי לעזור!"