5 תשובות
שימי משחה נגד גירוי או ג'ל אלוורה
ולא לגעת במקום הזה כי זה לא טוב וגם לא ללבוש תחתונים שלוחצים על האיזור הזה
קודם כל
לגלח שם גורם לזה כי זה אזור רגיש
תמיד עדיף לעשות שם עם שעווה
פשוט שימי קרם או משהו
את עדיין יכולה ללכת לים פשוט זה יגרד לך
לגלח שם גורם לזה כי זה אזור רגיש
תמיד עדיף לעשות שם עם שעווה
פשוט שימי קרם או משהו
את עדיין יכולה ללכת לים פשוט זה יגרד לך
פעם הבאה שאת מגלחת תעשי את זה עם מלא סבון
שהסכים תהיה רטובה ממש
ותמיד אחרי גילוח שימי אלוורה ושאת מגלחת קודם כל תעשי עם כיוון השערה כדי לדלל ורק אז נגד
חוץ מסה מחר את יכולה ללכת לים אני עשיתי את זה שזה קרה לי לפני שבוע חחח
שהסכים תהיה רטובה ממש
ותמיד אחרי גילוח שימי אלוורה ושאת מגלחת קודם כל תעשי עם כיוון השערה כדי לדלל ורק אז נגד
חוץ מסה מחר את יכולה ללכת לים אני עשיתי את זה שזה קרה לי לפני שבוע חחח
תשימי קרם גוף אחרי כל פעם שאת מגלחת (בכל איזור) ואל תכנסי באותו יום לים או בריכה , המלח והכלור יעשה לך יותר אדמומיות וישרוף לך
באותו הנושא: