9 תשובות
אני מרגישה את זה ואני בת 12
כנראה שזה עיניין של תחושה
כנראה שזה עיניין של תחושה
אנונימית
שואל השאלה:
חח גם 12 מרגיש אותו הדבר
חח גם 12 מרגיש אותו הדבר
אנונימית
חחח אז איזה גיל זה לא ככה?(אני חייבת עידוד)
אנונימית
שואל השאלה:
אצלי זה היה ככה:
12 13 הרגשתי בין ילדה לנערה כזה
14-16 הרגשתי נערה פשוט ולא הייתי מבולבלת
ו17 התחלתי להרגיש שאני כבר מתקרבת לבגרות וצריכה להתחיל לקחת אחריות על עצמי כי 18 זה הגיל החוקי אז זה כזה לא שם ולא פה
אבל הייתי חוזרת לגיל 12 בכיף חח
אצלי זה היה ככה:
12 13 הרגשתי בין ילדה לנערה כזה
14-16 הרגשתי נערה פשוט ולא הייתי מבולבלת
ו17 התחלתי להרגיש שאני כבר מתקרבת לבגרות וצריכה להתחיל לקחת אחריות על עצמי כי 18 זה הגיל החוקי אז זה כזה לא שם ולא פה
אבל הייתי חוזרת לגיל 12 בכיף חח
אנונימית
מתגעגע לגיל הזה
את לא מפסידה שום דבר
את לא מפסידה שום דבר
שואל השאלה:
19 לא כזה רחוק מ17^
19 לא כזה רחוק מ17^
אנונימית
לא משנה
יותר אהבתי להיות בן 17
תהני מהגיל הזה
יותר אהבתי להיות בן 17
תהני מהגיל הזה
שואל השאלה:
טוב תודה על העצה חח
טוב תודה על העצה חח
אנונימית
לא דווקה זה הזמן להנות מכל השנים שהייתה בבית ספר
באותו הנושא: