4 תשובות
תלכיי מה את עושה!!
אל תתני לעצבים להשתלט עלייך.
אל תתני לעצבים להשתלט עלייך.
אל תתני לאבא שלך להשפיע עלייך
תצאי ותהני, סתם חבל שתשארי עכשיו בבית אם יש לך הזדמנות לצאת
תצאי ותהני, סתם חבל שתשארי עכשיו בבית אם יש לך הזדמנות לצאת
דווקא סגלל זה אני חושבת שאת צריכה ללכת גם כדי "לברוח מאבא שלך" וגם זה ינקה לך את המחשבות ותהני עם חברים שלך
שואל השאלה:
אני מרגישה כזאת מטומטמת
אני מרגישה כזאת מטומטמת
אנונימית
באותו הנושא: