7 תשובות
איכ להיות מזל סרטן? בחיים לא
אין סיכוי
אני כבר בחודש יולי :/
אני נולדתי ביולי ב22 וסבבה לי עם זה חחח :)
נולדתי ב1 באפריל לחחח אז לא...
אניי כברר
לע
באותו הנושא: