5 תשובות
אם אני זוכרצ נכון אמור להיות מעצור בעקב ואת צריכה לגעת עם העקב ברצפה(?)
ואם לא אז את יכולה פשוט להסתובב
אוף קשה להסביר את זה
מזיזים את הרגליים בצורה יחסית אלכסונית כאילו את הולכת ברגל להשעין את הגוף יחסית אחורה שלא תיפלי
ובנוגע לעצירה במהירות רגילה את עוצרת במעצור האחורי במקרה ואת ממש מהירה את תעצרי עם רגל לאלכסון
שואל השאלה:
כי אני זוכרת שפעם עשיתי תנועה (לא זוכרת איזו) ותוך שנייה עצרתי
אנונימית
בשביל לרכב פשוט צריך אימון, בהתחלה עומדים כשמחזיקים מעקה או משהו וכשצוברים בטחון עוזבים אותו, תכלס זה ממש עניין של בטחון.
בעניין עצירה זה כל בן אדם ומה שהוא מעדיף, יש כאלה שיש להם מעצור קטן במאחורה של המעל אבל אני אישית לא משתמשת בו כי זה לא מרגיש לי בטוח אז אני למדתי פשוט לעצור בסטייה מהמסלול שאני רוכבת בו לצד וככה להאיט.
חח גם אני התחלתי עכשיו לרכב שוב מאז כיתה ג' ואיכשהו אני יחסית זוכרת, כעקרון את יכולה לעצור עם המעצור למטה או עם אחת הדרכים בסרטון
אנונימית