6 תשובות
מתחילים בט יש כאלה שמפסיקים בי ואז יא יב לומדים לבגרויות אבל אצלנו יש תוכנית שהבגרות בכיתה י אז גם ממשיכים ללמוד ואני מאוד מתחברת למקצוע הוא אחד המעניינים יחסית לשאר המקצועות ובאופן כללי
אני למדתי אותו בכיתה יב' באופן ישיר לבגרות.
אני באופן אישי אהבתי את המקצוע.
אצל כל בית ספר זה משתנה
אבל אחלה מקצוע
אני בדיוק סיימתי ט אז אין לי מושג אם אמשיך ללמוד אותו או משהו
אבל ממש אוהבת את המקצוע
הבגרות של זה זה לזכור המון הגדרות בעל פה וזה ממש קשה אבל המקצוע הזה סבבה לגמרי.
אצלנו התחלנו ללמוד אותו בכיתה ט, בעיקר רקע ודברים שהם יותר "נגיעה" במקצוע, והמשכנו בכיתה י ויא ללמוד אותו (בבית ספר שלנו ניגשים לאזרחות ביא).
מקצוע נחמד מאוד עם הרבה דיונים בכיתה. סהכ גם מקצוע הגיוני שלא ממש עובד על שינון החומר אלא יותר הבנה.