2 תשובות
יאללה את אלופה! ממחר היסטוריה הופך להיסטוריה, עוד טיפה. תחשבי איזה כיף יהיה לך מחר לצאת בידיעה שאין יותר היסטוריה...

אני אישית סיימתי שנה שעברה בחורף, אבל נשאר לי עוד בגרות אחת בתנ"ך וזהו, נראה לי שאני מוכן אבל תמיד כדאי לחזק נושאים אז תשקיעי עוד טיפה
לא למדתי..