7 תשובות
כל אחד מפחד,
לפעמים
מפחדת שאהיה עצלנית מדי בשביל להתמיד במה שאני רוצה ללמוד
כי אין לי עצבים לכלום
תמיד יש את הפחד הזה של לא להצליח... של להיות כלום ואכזבה לכולם...
אני כן מפחדת אבל אני מאמינה שיהיה בסדר(:
לא, אני בטוח בזה שאני אצליח בעתיד.
ב-200%.
בוודאי, אני מפחד מאוד, כי אני יודע שיש אנשים מוכשרים, חכמים ומוצלחים ממני שיאפילו על ההישגים שלי, ובעצם יגיעו אליהם עוד לפניי.
ברור. כל אחד רוצה עתיד טוב לעצמו ולמשפחה שלו (אם הוא ירצה)
אז כן.. מפחיד נגיד להיכשל בדברים קטנים שמשפיעים על דברים גדולים שישפיעו על העתיד שלך