5 תשובות
אני, אין הרבה
אני . אתמול טיילתי והיה מפוצץ
יאא בדיוק חזרתי מאילת ואין כל כך הרבה אנשים
לא כל כך... אני גרה פה
לא, לא כל כך.
דיי ריק שם
דיי ריק שם
באותו הנושא: