10 תשובות
אחלה זמר
אחלה לגמריי
אבל לא מהאיכותיים
לא אוהבת
לא כל כך אוהב, אם הוא לא היה מת גם 90% מהמעריצים שלו עכשיו היו חושבים אותו דבר
שומעת רק שיר אחד שלו, למרות שלא ניסיתי עוד שירים שלו אבל הוא הזאנר שלי
אני אוהבת ממש את השירים שלו בדיוק טני שומעת אחד
וואי זמר נדיר
"לא כל כך אוהב, אם הוא לא היה מת גם 90% מהמעריצים שלו עכשיו היו חושבים אותו דבר"

אנשים לא אוהבים זמר רק בגלל שהוא מת /:
^תתפלא, אבל כן
^ סבבה, אבל 90 אחוז? צחקתי בקול, אולי 5 אחוז