התחברות
הרשמה
אתם חושבים שאנחנו נגיע למצב של הפגנות גדולות נגד השוטרים כמו שהיה בארצות הברית?
הם מכים אותנו :(
13 ביולי 2020, 11:49
ארה"ב
ארצות הברית
ישראל
הפגנות
גזענות
תשובה אחת
חחח אם המצב ימשיך ככה סביר להניח שכן אבל זה לא יהיה ברמה שהייתה שם האלימות....
.
.Black Barbie
באותו הנושא:
נגיע למצב שבנות ילבשו את זה בישראל?
אתם חושבים שאנחנו בני הנוער צריכים לעשות הפגנות למען ניצולי השואה והתנאים הנוראים שהם חיים בהם? ונגד הממשלה שלא עושה עם
מה אתם חושבים על הפגנות של יוצאי אתיופיה?
מה אתם חושבים על הפגנות העדה האתיופית
האם אי פעם חשבתם שאנחנו נגיע למצב כזה? (קורונה ובידוד)
למה יש הפגנות נגד אלימות על נשים אבל אין הפגנות נגד אלימות?
כרגע יש ביפו הפגנות של הערבים, אתן חושבים שהן מוצדקות?
אני צריכה עזרה באזרחות, איך ניתן לקשר את הפגנות האתיופים למצב הביטחוני?
אתם חושבים שהמצב ירגע או יחמיר ונגיע שוב פעם למצב כמו צוק איתן?
אתם חושבים שאנחנו במצב טוב עם הקורונה ביחס לעולם?
אתם חושבים שזה הגיוני שהומופובים יעשו הפגנות נגד הלהטבים וגזענים נגד שחורים וכו'?