10 תשובות
איו לזה טעם לכל אלה שאומרים שזה לא טעים- בגלל זה יש במלא טיבולים שזה נותן טעם
אין לזה טעם זה כמו ספוג
זה סופג את הטעם של מה שאת מבשלת
זה סופג את הטעם של מה שאת מבשלת
שואל השאלה:
יש לו מרקם כמו של חזה עוף?
יש לו מרקם כמו של חזה עוף?
אין לזה טעם ויש לזה מקרם של סוליה של נעל תהני
זה הדעה שלי
זה הדעה שלי
אין לזה טעם צריך לבשל את זה עם משהו וזה יספוג
הטופו הוא חסר טעם. כשמבשלים אותו צריך להוסיף תבלינים, להקפיץ אותו עם ירקות ואז זה יצא טעים.
אין לזה ממש טעם בדרך כלל משרים או מבשלים את זה באיזה רוטב וזה מקבל את הטעם. מי שמכיר כבר ואוהב יכול לאכול את זה גם בלי כלום אבל לרוב זה לוקח זמן להתרגל לטעם של זה לבד
קשה להסביר ולתאר טעם.
אבל זה לא היה לי טעים בהתחלה תפל עם טעם קצת מלוח אנמי כזה עדין של פולי סויה. זה טעם נרכש ושעושים אותו טוב הוא מקבל טעמים לא רע
גם זה תלוי במרקם שלו יש כאלה שקשה להחדיר להם טעמים.
אבל זה לא היה לי טעים בהתחלה תפל עם טעם קצת מלוח אנמי כזה עדין של פולי סויה. זה טעם נרכש ושעושים אותו טוב הוא מקבל טעמים לא רע
גם זה תלוי במרקם שלו יש כאלה שקשה להחדיר להם טעמים.
קחי מתכון ממש טעים
תחתכי בצל לפרוסות של חצי עיגול
לפרקי פטריות שמםיניון
תקפיצי קצת במחבת
תוסיפי טופו חתוך למלבנים קטנים
תוסיפי : תערובת שווארמה , מלח פלפל , אבקת שום , פפריקה מעושנת
תחכי שזה יהיה מוכן ושימי קצת טחינה מעל
תחתכי בצל לפרוסות של חצי עיגול
לפרקי פטריות שמםיניון
תקפיצי קצת במחבת
תוסיפי טופו חתוך למלבנים קטנים
תוסיפי : תערובת שווארמה , מלח פלפל , אבקת שום , פפריקה מעושנת
תחכי שזה יהיה מוכן ושימי קצת טחינה מעל
אנונימית
אחרי שתוכלי את תגידי טפוו