9 תשובות
ברור
ברור, שכל אחד ישמע מה שהוא אוהב :)
אנונימית
גם אני.
בוודאי שזה בסדר.
בוודאי שזה בסדר.
למה לא..?
אכן
כן למה לא
ברור יש למוזיקה שלה אחלה וייבים
סבבה לגמרי
באותו הנושא: