22 תשובות
חחח אז אצלי יותר עצוב...
מזה כיף לך אני פה איזה 3 חודשים אפילו יותר ולא הגעתי ל300 אפילו
לא משנה אני פה רק חודשים אני סתם מגזימה
שואל השאלה:
לא לא לא כיף לי
אני כל היום פה וזה מעצבן אותי
לא לא לא כיף לי
אני כל היום פה וזה מעצבן אותי
כן זה מעצבן גם אני מתעצבנת בעיקר מלריב עם אנשים פה כבר אין לי כח אבל יש כאן כל כך הרבה חראות
לא ממש.
היו לי תקופות שאם הם היו נמשכות חודש שלם הייתי עושה יותר ממה שרשמת.
היו לי תקופות שאם הם היו נמשכות חודש שלם הייתי עושה יותר ממה שרשמת.
שואל השאלה:
אבל אתה 6 שנים באתר
אני רק חודשיים
פשוט מביך.
אבל אתה 6 שנים באתר
אני רק חודשיים
פשוט מביך.
כן. פשוט תמחקי
שואל השאלה:
אני בת
ולא רוצה למחוק
אני בת
ולא רוצה למחוק
היה יום שעשיתי בו שליש ממה שעשית בחודש.
אין ממש בעיה עם סטיפס אבל אם זה מפריע לך תחפש דברים אחרים לעשות
אין ממש בעיה עם סטיפס אבל אם זה מפריע לך תחפש דברים אחרים לעשות
שואל השאלה:
אני בת!!!
יש לי דברים לעשות אבל במקום לעשות אותם אני תקועה פה.
אני בת!!!
יש לי דברים לעשות אבל במקום לעשות אותם אני תקועה פה.
רשום שואל השאלה ואני לא הולך להכנס לפרופיל רק כדי לראות באיזה נטייה להשתמש...
אז תעשי את מה שאת צריכה ותכנסי לסטיפס רק אחר כך, שימי את הטלפון בצד או משהו.
אז תעשי את מה שאת צריכה ותכנסי לסטיפס רק אחר כך, שימי את הטלפון בצד או משהו.
שואל השאלה:
לא עזרתם לי
תודה בכל מקרה (:
לא נשארו לי פרחים לתת לכם..
לא עזרתם לי
תודה בכל מקרה (:
לא נשארו לי פרחים לתת לכם..
עבודה טובה! תני כיף
שואל השאלה:
^^הבעיה היא שכן יש לי כוח
^^הבעיה היא שכן יש לי כוח
שואל השאלה:
^^עבודה רעה !!
יש לי דברים לעשות אבל אני בסטיפס במקום
^^עבודה רעה !!
יש לי דברים לעשות אבל אני בסטיפס במקום
"אין דבר העומד בפני הרצון"
חחחחחח וואו
אני פה "שנה וחודש"
במצטבר אבל אולי חודש חח
אני פה "שנה וחודש"
במצטבר אבל אולי חודש חח
וישלי רק 200
שואל השאלה:
תודה מלכה קטנה8
עכשיו אני מבינה שאני מסכנה
תודה מלכה קטנה8
עכשיו אני מבינה שאני מסכנה
חחחחחח לא בהכרח
פשוט הקורונה בגלל זה את פה
אם זה לא היה
בכלל לא היית פה
ואני הרוב בחברים לעט מאשר עונה לדברים
פשוט הקורונה בגלל זה את פה
אם זה לא היה
בכלל לא היית פה
ואני הרוב בחברים לעט מאשר עונה לדברים
שואל השאלה:
אה נכון, שכחתי מהקורונה
יכול להיות
אה נכון, שכחתי מהקורונה
יכול להיות