15 תשובות
שירים מרגיעים
לאכול
להיות לבד
לאכול
להיות לבד
להיות לבד ומוזיקה
מוזיקה
הדבר שעוזר לי להרגיש הכי טוב אבל לא להרבה זמן זה כתיבה. יש לי מחברת עם קטעים שאני כותבת, לא בדיוק יומן, יותר קטעים כאלה שגם אנשים אחרים יוכלו לקרוא ולהתחבר. אבל אם אני רוצה להרגיש יותר טוב לזמן הארוך אז אני מדברת עם החבר הכי טוב שלי, הוא תמיד כואם לי להרגיש יותר טוב:)
שירים ולרקוד,ואני לא טובה שריקוד בחיים לא רקדתי.. אבל זה פשוט כיף שירים בחדר לבד ולרקוד.
לישון
לשמוע שירים
להיות עם החברה הכי טובה שלי שמצחיקה ומעודדת אותי
ולראות סרט
לשמוע שירים
להיות עם החברה הכי טובה שלי שמצחיקה ומעודדת אותי
ולראות סרט
שירים שאני אוהבת
מזגן עם שמיכה חמה
אוכל מנחם
שוקולד
קולה
לצייר
מזגן עם שמיכה חמה
אוכל מנחם
שוקולד
קולה
לצייר
הכלבה שלי
חדר כושר
להתפרק לבד(כמו עכשיו לדוגמה)
לשמןע מוזיקה(^^^)
לשמןע מוזיקה(^^^)
לכתוב, לקרוא, לשמוע מוזיקה, לצייר, לנגן, שוקו עם קצפת וקוביות שוקולד בתחתית.
לתת ביד
אנונימי
לישון במקלחת
לישון, לראות איזה משהו מצחיק.
לשמוע מוזיקה
לבד
ולזכור שכל ירידה היא למען עליה, ושתקופות קשות עוברות
לבד
ולזכור שכל ירידה היא למען עליה, ושתקופות קשות עוברות