4 תשובות
לפי דעתי לא, אם אני לא טועה שמים את הטלפון למטרה שאם את כותבת משהו לא לעניין בקטע של נגיד אני רוצה להתאבד וזה התקשרו ושולחים משטרה אבל אני לא בטוחה בכלל
אנונימית
לא אני חושבת שכשאת רושמת בכניסה אף אחד לא יכול לראות
לא, רק המערכת יכולה לראות למקרה ש, נגיד לשלוח משטרה אם את כותבת משהו אובדני
אל תדאגי, אף אחד לא יכול לראות
שואל השאלה:
תודה❤