4 תשובות
את בי כנראה
למה לא
למה לא
קודם כל
אל תנסי להגדיר הגדרות זה די תחת
תעשי מה שבא לך ותהיי עם מי שבא לך
ואם יום אחד תוכלי ותרצי להגדיר את עצמך אז מדהים
בכל מקרה לגבי הבחור אל תהיי איתו כי "זה מה שיש" לא בסדר כלפיו וכלפייך
תהיי עם מישהו כי את אוהבת אותו לא כי וא ברירת מחדל זה לא נחמד
ואם יש לך מישהי בראש זה שתהיי לא יגרום לה להעלם
אל תנסי להגדיר הגדרות זה די תחת
תעשי מה שבא לך ותהיי עם מי שבא לך
ואם יום אחד תוכלי ותרצי להגדיר את עצמך אז מדהים
בכל מקרה לגבי הבחור אל תהיי איתו כי "זה מה שיש" לא בסדר כלפיו וכלפייך
תהיי עם מישהו כי את אוהבת אותו לא כי וא ברירת מחדל זה לא נחמד
ואם יש לך מישהי בראש זה שתהיי לא יגרום לה להעלם
שואל השאלה:
אני לא נמשכת לבנים וכן לבנות אז אני לסבית כנראה
אבל עדיין חשבתי על לנסות כי אף פעם תכלס לא ניסיתי עם בן אז אולי אני כן אוהב למרות שזה די מגעיל אותי
אני לא נמשכת לבנים וכן לבנות אז אני לסבית כנראה
אבל עדיין חשבתי על לנסות כי אף פעם תכלס לא ניסיתי עם בן אז אולי אני כן אוהב למרות שזה די מגעיל אותי
אנונימית
אל תכריחי את עצמך לעשות משהו שמגעיל אותך
לא נראה לי שנסיון עם בן יגרום לך לאהוב ז*ן
פשוט תהיי עצמך
תאהבי את מי שבא לך
ואל תכפי על עצמך דברים
לא נראה לי שנסיון עם בן יגרום לך לאהוב ז*ן
פשוט תהיי עצמך
תאהבי את מי שבא לך
ואל תכפי על עצמך דברים
באותו הנושא: