7 תשובות
מגדירה מה
את זה שהיא לסבית נראה לי
שואל השאלה:
אם היא סטרייטית/בי/לסבית
אם היא סטרייטית/בי/לסבית
אנונימית
אה תתחילו לדבר על הקהילה ואז תראי מה היא אומרת (??
תגידי לה שיש לך ידידה מהבית ספר שאת בעניין שלה ותראי מה התגובה שלה או משהו בסגנון הזה
או שתנסי לספר לה, אם היא תברח או משהו כזה הפסד שלה.. אם היא בעניין..:)
אני חושבת שעדיף שתספרי לה מה הרגשות שלך, זה הכי טוב:)
או שתנסי לספר לה, אם היא תברח או משהו כזה הפסד שלה.. אם היא בעניין..:)
אני חושבת שעדיף שתספרי לה מה הרגשות שלך, זה הכי טוב:)
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה לאבד אותה כחברה
אבל אני לא רוצה לאבד אותה כחברה
אנונימית
אז תנסי את ההצעה הראשונה שלי:)
באותו הנושא: