4 תשובות
נבחנים אינטרניים (שניגשים מבית ספר) חייבים לגשת עם ציון הגשה, לכן לא.
אפשר לגשת בלי מגן רק אחרי בית ספר, לגשת בעצם כבגרות אקסטרנית.
לא , אסור
אלא אם את אקסטרני או סיימת ללמוד.
לא, צריך ציון הגשה
באותו הנושא: