4 תשובות
נבחנים אינטרניים (שניגשים מבית ספר) חייבים לגשת עם ציון הגשה, לכן לא.
אפשר לגשת בלי מגן רק אחרי בית ספר, לגשת בעצם כבגרות אקסטרנית.
אפשר לגשת בלי מגן רק אחרי בית ספר, לגשת בעצם כבגרות אקסטרנית.
לא , אסור
אלא אם את אקסטרני או סיימת ללמוד.
אלא אם את אקסטרני או סיימת ללמוד.
לא, צריך ציון הגשה
באותו הנושא: