8 תשובות
שמעי זה תלוי כאילו מה שחשוב זה הפנימיות אבל אני לא יצא עם דבה הבנת?
אני לא אפסול אין לי כל כך בעיה עם זה :)
כן, כי אני נמוך
אני 1.68 וזה קצת בעייתי, אבל! על 7 ס"מ
באמת שלא הייתי פוסל, באמת שאם לבחורה לא משנה מה הגובה שלי וזה סבבה מבחינתה אז מעולה, כי ממש לא אכפת לי מגובה
כשיש משיכה.
באמת שלא הייתי פוסל, באמת שאם לבחורה לא משנה מה הגובה שלי וזה סבבה מבחינתה אז מעולה, כי ממש לא אכפת לי מגובה
כשיש משיכה.
ממש לא. להיפך.
שואל השאלה:
מה להפך?
מה להפך?
אנונימית
שואל השאלה:
אה אוקי
נייס
אה אוקי
נייס
אנונימית
הוא מתכוון מעלה
באותו הנושא: