6 תשובות
בוודקה יש שני רכיבים - מים ואלכוהול. זה לא יכול להתקלקל.
שואל השאלה:
על בטוח? גם אם זה היה בשמש? זה לא מסוכן לשתות את זה?
על בטוח? גם אם זה היה בשמש? זה לא מסוכן לשתות את זה?
אנונימית
בוודקה יש אחוז גבוה של אלכוהול, כנראה שלא התפתחו שם פטריות וחידקים למיניהם.
שואל השאלה:
בקיצור לא מסוכן לשתות?
בקיצור לא מסוכן לשתות?
אנונימית
אני מניח שזה בטוח מבחינת חיידקים ופטריות, אבל אלכוהול הוא עדיין סם ממכר אז צריך להזהר.
אם זה היה סגור כנראה שהכל טוב
באותו הנושא: