6 תשובות
בוודקה יש שני רכיבים - מים ואלכוהול. זה לא יכול להתקלקל.
שואל השאלה:
על בטוח? גם אם זה היה בשמש? זה לא מסוכן לשתות את זה?
אנונימית
בוודקה יש אחוז גבוה של אלכוהול, כנראה שלא התפתחו שם פטריות וחידקים למיניהם.
שואל השאלה:
בקיצור לא מסוכן לשתות?
אנונימית
אני מניח שזה בטוח מבחינת חיידקים ופטריות, אבל אלכוהול הוא עדיין סם ממכר אז צריך להזהר.
אם זה היה סגור כנראה שהכל טוב