התחברות
הרשמה
כתבתי משהו..מישהו יכול להגיד לי איך יצא?(בפרטי)
12 ביולי 2020, 23:31
כתיבה
ביקורת
4 תשובות
שלחי ליי
מ
מ..
כן שלחי
D
DOK TOR
שלחי לי אשמחחח
סטיפס נתנו לי למתוח את המילה
S
Snitchit & bitchit
אני רוצה
א
אברהם אביכם
באותו הנושא:
מישהו שמבין באנגלית ויכול להגיד לי אם כתבתי נכון?
?אתם יכולים להגיד לי אם כתבתי נכון (אני מדברת עם חברה מלונדון)
מי יכול להגיד את דעתו על משהו שכתבתי (אני ישלח בפרטי)
אממ משהו שכתבתי כשהייתי מאוד עצוב, תוכלו להגיד לי מה דעתכם?
כתבתי משהו אבל אני לא טובה באנגלית מישהו יכול להגיד לי אם יש לי טעויות?
מישהו יכול לתת את החוות דעת שלו על משהו שכתבתי?
מישהו יכול להגיד אם כתבתי נכון?
מישהו יכול להגיד לי *בדיוק* מה דואה ליפה כתבה?
יכולים להוריד לי נקודות אמינות על משהו שכתבתי בקיר תודות של מישהו?
איך אני יכולה למחוק מקיר תודות של מישהו משהו שכתבתי ממזמן?
יש מישהו שטוב בכתיבה שאני יכולה להראות לו משהו שכתבתי והוא יביא לי ביקורת?