3 תשובות
את צריכה למצוא את עצמך ,יש תקופות כאלה בחיים וגם זה יעבור
אם את לא מצליחה לא בכוח,יש תקופות יפות ותקופות פחות יפות.
אנונימית יקרה,
שומע מדברייך את התסכול שמייסר את מחשבותייך..
מתאר לעצמי כמה זה ודאי מציק ומייגע לחוש חוסר אונים כפי שתיארת.
ממילותייך נדמה ששמחת החיים נסחפה לה בין הגלים של אוקיינוס המחשבות, עד שנעלמה לה באופק..
נראה שנפשך מנסה למצוא את האור בתוך הערפל, ושמלוות אותך תחושות קודרות ומעיקות..
על אף הייאוש והסבל מהשאלה שהעלית נראה כי יש בך הרצון להרגיש טוב יותר..
עצם העובדה שעלית ושיתפת בתחושותייך לא מובנת מאליה כלל, ומעידה על כוחות שקיימים בך..
אולי זה מראה על קול שעולה מתוכך דווקא ברגע הזה, ושבוחר לחפש משמעות, שמחה, ועתיד מלא חיוכים ואופטימיות..
נסי לזכור השניה החשוכה ביותר ביממה, היא הרגע לפני שעולה השמש..
אם את מעוניינת להמשיך ולשתף במקום בטוח - את מוזמנת לצ'ט שלנו בסה"ר [סיוע והקשבה ברשת]
מצרף קישור מטה לנוחיותך.
שם תוכלי להתכתב באופן אנונימי לחלוטין עם המתנדבות/ים, ולשתף בכל שתבחרי.
אולי כך תצליחי למצוא דרכים להביא רגעים ומצבים מאושרים לחייך, אפילו במעט..
את לא לבד, אנחנו פה איתך..
שלך,
מתנדב סה"ר
שומע מדברייך את התסכול שמייסר את מחשבותייך..
מתאר לעצמי כמה זה ודאי מציק ומייגע לחוש חוסר אונים כפי שתיארת.
ממילותייך נדמה ששמחת החיים נסחפה לה בין הגלים של אוקיינוס המחשבות, עד שנעלמה לה באופק..
נראה שנפשך מנסה למצוא את האור בתוך הערפל, ושמלוות אותך תחושות קודרות ומעיקות..
על אף הייאוש והסבל מהשאלה שהעלית נראה כי יש בך הרצון להרגיש טוב יותר..
עצם העובדה שעלית ושיתפת בתחושותייך לא מובנת מאליה כלל, ומעידה על כוחות שקיימים בך..
אולי זה מראה על קול שעולה מתוכך דווקא ברגע הזה, ושבוחר לחפש משמעות, שמחה, ועתיד מלא חיוכים ואופטימיות..
נסי לזכור השניה החשוכה ביותר ביממה, היא הרגע לפני שעולה השמש..
אם את מעוניינת להמשיך ולשתף במקום בטוח - את מוזמנת לצ'ט שלנו בסה"ר [סיוע והקשבה ברשת]
מצרף קישור מטה לנוחיותך.
שם תוכלי להתכתב באופן אנונימי לחלוטין עם המתנדבות/ים, ולשתף בכל שתבחרי.
אולי כך תצליחי למצוא דרכים להביא רגעים ומצבים מאושרים לחייך, אפילו במעט..
את לא לבד, אנחנו פה איתך..
שלך,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: