8 תשובות
אני ראיתי בקולנוע שזאת חויית צפייה אחרת, זה היה מפחיד אבל לא כמו it 1
כדי לראות עם מישהו, ודווקא סרט יפה עושה סגירת מעגל יפה אבל אני עדיין מבולבלת ויש לי מלא שאלות
לא מפחיד בתור מישהו שראה בקולנוע שזה אמור להיות הרבה יותר מפחיד זה ממש לא הפחיד. לא ממליץ לראות בזבוז של זמן. ראיתי באמת מלא סרטים אני מדרג את הסרט הזה בתחתית הרשימה.
האחות של פטריק
תשאלי אותי אולי אצליח לענות לך עליהן למרות שראיתי את זה מתי שזה יצא שזה ממזמן
לא ראיתי, אבל ע"פ המון ביקורות הבנתי שהוא לא כ"כ מפחיד, ופחות מוצלח מהראשון.
(מה שהגיוני)
אבל בכללי לראות סרט אימה לא כיף, כל סרט ממליץ לך לצפות עם חברה יותר מצחיק פשוט
ראיתי בקולנוע זה סרט יפה מאוד.
ברור שאיט 1 לוקח אותו אבל ממליצה לראות
לא מפחיד ממש (יש מצב שהוא יפחיד אותך לכל אחד זה שונה אבל כן)
בעיקר רואים אותו כדי להכיר יותר את הדמויות לדעתי, מפרטים עליהם שם קצת יותר
את יכולה לראות לבד אבל תמיד כיף לראות עם עוד מישהו:)

אם אהבת את הרעיון של העלילה ממליצה לך לקרוא את הספר הוא באמת מעולה.
קצת ארוך אבל שווה כל רגע
;')
לא מפחיד
1 יותר טוב מ2 זה בטוח..