16 תשובות
זה לא נכון ולא הגיוני. אם הציונים שלך הם 88 ו92, לא אפשרי שהציון יהיה נמוך מ88.
אמור להיות לך 89.2.
אמור להיות לך 89.2.
שואל השאלה:
ידעתי שצדקתי, תודה רבה
ידעתי שצדקתי, תודה רבה
אנונימית
למה פנימי? יש עוד יומיים בגרות בהיסטוריה...
הציון הסופי שלך הוא 83.6, היא עיגלה לך ל84. היא חישבה נכון.
עריכה:
מסתבר שבחישוב כתבתי ב70 ציון של 80 ולא 88 ולכן הסופי לא יצא טוב.
הסופי הנכון הוא 89.2.
היא הורידה לך 8 נקודות מה70%. תפני אליה, זה לא פייר.
הציון הסופי שלך הוא 83.6, היא עיגלה לך ל84. היא חישבה נכון.
עריכה:
מסתבר שבחישוב כתבתי ב70 ציון של 80 ולא 88 ולכן הסופי לא יצא טוב.
הסופי הנכון הוא 89.2.
היא הורידה לך 8 נקודות מה70%. תפני אליה, זה לא פייר.
^ בתי הספר בחרו מקצוע אחד שיהיה פנימי במקום חיצוני, כנראה שאצלה בחרו היסטוריה.
שואל השאלה:
בעיקרון הייתי צריכה לגשת ל8 בגרויות הקיץ אבל בגלל הקורונה אנחנו עושים רק 5 חיצוני ועשינו 3 פנימי
בעיקרון הייתי צריכה לגשת ל8 בגרויות הקיץ אבל בגלל הקורונה אנחנו עושים רק 5 חיצוני ועשינו 3 פנימי
אנונימית
שואל השאלה:
yardenit איך יצא לך 83.6? חשבתי 3 פעמים ויצא לי מעל 87
yardenit איך יצא לך 83.6? חשבתי 3 פעמים ויצא לי מעל 87
אנונימית
^תיקנתי את התשובה
שואל השאלה:
אם עושים 8870 /100 =61.6
ו 9230 /100 =27.6 מחברים ביניהם יוצא 89.2
אם עושים 8870 /100 =61.6
ו 9230 /100 =27.6 מחברים ביניהם יוצא 89.2
אנונימית
שואל השאלה:
נכון צודקת, שלחתי לה נראה מתי היא תענה ומה היא תגיד
נכון צודקת, שלחתי לה נראה מתי היא תענה ומה היא תגיד
אנונימית
^במקום 88*70 עשיתי 80*70 בטעות. יכול להיות שגם המורה שלך עשתה את אותה טעות.
מה איך היה לך פנימי בהיסטוריה?זה עוד יומיים
פנימי כל בית ספר בוחר מתי לעשות, אין תאריך מוגדר לזה.
לי היה לפני חודש וחצי.
לבגרות חיצונית יש תאריך שנקבע מראש.
לי היה לפני חודש וחצי.
לבגרות חיצונית יש תאריך שנקבע מראש.
שואל השאלה:
פנימי זה אומר בבית ספר המורה שלי כתבה את המבחן, אנחנו לא עושים חיצוני בגלל הקורונה
פנימי זה אומר בבית ספר המורה שלי כתבה את המבחן, אנחנו לא עושים חיצוני בגלל הקורונה
אנונימית
אז למה לי יש בגרות חיצונית??
אנונימית
שואל השאלה:
כל בית ספר בחר מה לעשות פנימי
כל בית ספר בחר מה לעשות פנימי
אנונימית
למה אצלי כל הבגרויות זה חיצוני אז?לא הבנתי
אנונימית
באותו הנושא: