25 תשובות
ממ פחות כנאפה הכי טעים בוכה
הכי טעים זה עוגיות אמסטרדם בכלל
שואל השאלה:
אני בוכה
לולל ההורים שלי זרקו את זה לפח
שואל השאלה:
אני צוחקת בלי הפסקה אמאלה
שואל השאלה:
בואי נביא את זה לחמות רק שתינו יהיה פצץ
אני צורחת אחיי
יאללה בואי סחבה
שואל השאלה:
יאשש
שואל השאלה:
אללה משעמם
אני צורחת משתינו עלאק נשים למטבח
אהבתי ששמנו קמח
שואל השאלה:
אמאלה
אני מתה וואי
שואל השאלה:
בואי ננסה להכין שוב
בואי אבל הפעם נשים קמח
מים מלון סוכר גבוה
שואל השאלה:
אמאלה רני בוכה
הארי סגנונות
כן זה טעים
אנונימית
לא טעמתי
תאמת שאני פחות אוהבת פחות לטעמי.
כן תלוי של הישראלים פחות טעים תנסי לטעום את של הערבים שמכינים במקום זה ממש ממש ממש טעים ולא אני לא ערביה או משהו כזה
אנונימית
לא טעמתי לא מתכוונת לטעום