13 תשובות
"כולנו הולכים למות"
טיפשי בתקופת הקורונה לעשות הפגנה כזו וזה יעלה את החולים בעוד איזה 1000 אנשים
שיהנו
שואל השאלה:
זה מה שיואב קיש מנסה לומר אבל מי יקשיב לו?
זה מה שיואב קיש מנסה לומר אבל מי יקשיב לו?
גועל נפש
אחר כך מתפלאים למה אין אנשים בעסק שלהם אם הם ימשיכו לעשות הפגנה היה גל שלישי
אחר כך מתפלאים למה אין אנשים בעסק שלהם אם הם ימשיכו לעשות הפגנה היה גל שלישי
אני חושב שיהיו יותר נדבקים. וחבל שכך.
הפגנה עם מסר שאין איך לערער עליו. משרד האוצר חושב שזו הייתה הפגנה מיותרת וזה רק מוכיח את הניתוק. בעיני היא הייתה דרושה כדי להזיז דברים או לפחות להוכיח שזה לא כעסם של אזרחים בודדים.
לגבי ההתפרעויות אני אף פעם לא בעד אבל אני מניחה שהם ניסו קצת לזעזע ואיבדו את זה קצת (הנעצרים ומתפרעים כמותם) ואני לא תומכת בזה. לגבי אי עטיית המסיכות זו הזנחה של המצב הבריאותי שלהם בעיניי. ברור לכולנו שמתוך האלפים האלו היה חייב להיות חולה אחד לפחות, ואף אחד שם לא שמר על עטיית מסיכה לאורך כל הזמן (מה לעשות שבהתקהלות כזו אין ברירה?) ואני צופה מלא נדבקים חדשים בימים הקרובים...
בסך הכל מחאה מוצדקת בעיניי.
לגבי ההתפרעויות אני אף פעם לא בעד אבל אני מניחה שהם ניסו קצת לזעזע ואיבדו את זה קצת (הנעצרים ומתפרעים כמותם) ואני לא תומכת בזה. לגבי אי עטיית המסיכות זו הזנחה של המצב הבריאותי שלהם בעיניי. ברור לכולנו שמתוך האלפים האלו היה חייב להיות חולה אחד לפחות, ואף אחד שם לא שמר על עטיית מסיכה לאורך כל הזמן (מה לעשות שבהתקהלות כזו אין ברירה?) ואני צופה מלא נדבקים חדשים בימים הקרובים...
בסך הכל מחאה מוצדקת בעיניי.
אנונימית
שזה נוראי
לאנשים כבר לא אכפת זה עצוב
לאנשים כבר לא אכפת זה עצוב
שואל השאלה:
רק חייב לומר שבהפגנה של החרדים כולם היו עם מסיכות
רק חייב לומר שבהפגנה של החרדים כולם היו עם מסיכות
אנונימי
הם עוברים על ''ונשמרתם'' ולא לוקחים אחריות על עצמם, מילא שלא אכפת להם להידבק בעצמם, אבל אח''כ הם עוד נמצאים ליד אנשים אחרים ומסכנים גם את החיים שלהם!
אצל החרדים יש מוסר, כמו לא תעמוד על דם רעך וונשמרתם מאוד לנפשותיכם
מזעזע אני לא אתפלא אם הציבור החרדי הולך לשלם על כך בקרוב בהסגרים ובהפיכת הערים למדגרות קורונה אמורה גם להיות לי מסיבת סיום שנה יום רביעי הזה אז אם בגלל ההפגנה הזאת שהייתה אתמול אני לא אלך למסיבה אז התל אביבים עוד יקבלו בראש מהקורונה העיקר הממשלה אמרה בלי התקהלויות והופה פתאום היא מאשרת הפגנה של עשרת אלפים איש איפה ההיגיון כאן?! אבל כשהחרדים מפגינים וזה אפילו לא עבר את המספר של עשרת אלפים איש זה אסור וגם הייתה אכיפה שונה אצל החרדים המשטרה ישר הפעילה אלימות ובהפגנה של החילונים השוטרים דיברו איתם בנחת בסבלנות וחיכו שעתיים לפני שהפעילו כוח אם ביבי כול כך רוצה להוציא את המדינה מהקורונה בגישה הזאת שישכח מזה בחי שיתוף פעולה אף אחד לא ייצא מהקורונה בזמן הקרוב אפשר גם להוסיף לחשבון פלוס 70 אלף מטיילים שטיילו בשבת בארץ
נוראי אנשים רוצים להגיד דעה וזה בסדר אבל בכל זאת יש את הבעיה הגדולה של שמירה על ההנחיות ...
באותו הנושא: