6 תשובות
שואל השאלה:
ר.א.ה עבדת שם?
אנונימי
לדעתי לא כדאי לך לעבוד שם
ממה ששמעתי השכר ממש לא שווה את השעות שתטחן
שואל השאלה:
צינית מרוב שאין עבודה אני נואש לכל הכנסה שלא תהיה..
אנונימי
התחלתי לעבוד שם ועד עכשיו דווקא סבבה
תתקשר ותישאל מה שאתה רוצה לדעת
אם לא תנסה לא תדע ..
כל סניף זה משהו אחר (הטבות לעובדים)