6 תשובות
אם לא תנסה לא תדע ..
כל סניף זה משהו אחר (הטבות לעובדים)
תתקשר ותישאל מה שאתה רוצה לדעת
שואל השאלה:
ר.א.ה עבדת שם?
אנונימי
לדעתי לא כדאי לך לעבוד שם
ממה ששמעתי השכר ממש לא שווה את השעות שתטחן
שואל השאלה:
צינית מרוב שאין עבודה אני נואש לכל הכנסה שלא תהיה..
אנונימי
התחלתי לעבוד שם ועד עכשיו דווקא סבבה