6 תשובות
אם לא תנסה לא תדע ..
כל סניף זה משהו אחר (הטבות לעובדים)
כל סניף זה משהו אחר (הטבות לעובדים)
תתקשר ותישאל מה שאתה רוצה לדעת
שואל השאלה:
ר.א.ה עבדת שם?
ר.א.ה עבדת שם?
אנונימי
לדעתי לא כדאי לך לעבוד שם
ממה ששמעתי השכר ממש לא שווה את השעות שתטחן
ממה ששמעתי השכר ממש לא שווה את השעות שתטחן
שואל השאלה:
צינית מרוב שאין עבודה אני נואש לכל הכנסה שלא תהיה..
צינית מרוב שאין עבודה אני נואש לכל הכנסה שלא תהיה..
אנונימי
התחלתי לעבוד שם ועד עכשיו דווקא סבבה
באותו הנושא: